фирми продукти
представяме
работа
 
Реконструкция на помещения в Затвора - гр. Ловеч и Затворническо общежитие "Атлант" - гр. Троян и изграждане на външна канализация в последното.

4 септември 2007 - 9 октомври 2007

  Избраният търг/концесия е с изминала крайна дата.

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

* Официално наименование: Министерство на правосъдието
* Пощенски код: 1040
* За контакти: Дирекция "Инвестиции, обществени поръчки, управление на собствеността и стопанските дейности"
* Email:[email protected]
* Факс: 02 9813445
* Адрес: ул. "Славянска" № 1
* Град: София
* Лице за контакти: Албена Накова
* Адрес на възложителя :www.justice.government.bg
* Телефон: 02 9237503
* Държава: Република България

I.2) Вид на възложителя и основна дейност

* От името на други възложители: Не
* Основна дейност на възложителя: правосъдие
* Вид на възложителя: Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност/и на възложителя

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Наименование на поръчката

* Наименование: Реконструкция на помещения в Затвора - гр. Ловеч и Затворническо общежитие "Атлант" - гр. Троян и изграждане на външна канализация в последното.

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение

* Код NUTS: Ловеч (BG122)
* Място на изпълнение: гр.Ловеч, ул. "Могила" № 1
* Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство, съответстващо на изискванията, определени от възложителите
* Обект на поръчката: Строителство

ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката:

* Кратко описание: Извършване на строително-монтажни работи по реконструкция на жилищни помещения, основен ремонт на санитарни възли в Затвора - гр. Ловеч (на две сгради, съответно на 4 етажа и на 2 етажа) и Затворническо общежитие "Атлант" - гр. Троян, както и по изграждане на външна канализация на Затворническо общежитие "Атлант" - гр. Троян. Сградите се намират на адрес: гр. Ловеч, ул. "Могила" № 1 и са със застроена площ - 1363,95 кв.м. и разгърната застроена площ - 4369,40 кв.м. Строително-монтажните работи се извършват съгласно изготвени инвестиционни проекти и количествени сметки по части: архитектурна, електрическа, водоснабдяване и канализация и план за безопасност и здраве. Обществената поръчка следва да се изпълни при спазване на действащите законови разпоредби, нормативи и стандарти в областта на проектирането и строителството.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

* 45210000
* 45311000
* 45332000

ІІ.1.5) Обособени позиции

* Има ли обособени позиции: Не
* Брой обособени позиции:

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

* Ще бъдат ли приемани варианти: Не

ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

* Описание: Съгласно Описанието и Техническата спецификация на поръчката.
* Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо) (в цифри): 500000
* Прогнозна стойност (валута): BGN

ІІ.2.2) Опции

* Има ли опции: Не
* Брой месеци:
* Брой дни:

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
ІІ.3.1) Срок на договора или краен срок за изпълнение

* Срок в месеци: 12

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

* Описание: І. Гаранции. 1. Гаранция за участие в размер на 4000 лв. в една от формите по чл. 27, ал. 1 НВМОП. 2. Гаранция за изпълнение е в размер на 5 % от стойността на договора в една от формите по чл. 27, ал. 1 НВМОП. При избор на първата форма - превод на гаранциите по сметката на Възложителя - IBAN - BG44 BNBG 9661 3300 1737 01, bic BNBGBGSD към БНБ - Централно управление. Когато формата на гаранцията за участие е банкова гаранция, се представя оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, като нейната валидност следва да бъде не по-малка от 15 календарни дни след изтичане на срока на валидността на офертата. Когато формата на гаранцията за изпълнение е банкова гаранция, се представя оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща срока на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане

* Условия: Бюджетно финансиране. Начин на плащане - по банков път, с платежно нареждане в български лева. Плащането се извършва по следния начин: 1. Авансово в размер на 30% от стойността на договора. Сумата се превежда на Изпълнителя в 7-дневен срок от датата на подписване на договора след представяне на надлежно оформена фактура от Изпълнителя. 2. Останалата част от цената в размер на 70% се заплаща така: - Всяка извършена СМР се заплаща в 10-дневен срок след отчитане с Акт-Протокол образец №19, представяне на надлежно оформена фактура от Изпълнителя и редуциране на получените авансово средства. - Окончателното плащане се извършва в 10-дневен срок от отчитане с Акт-Протокол образец №19, подписване на приемо-прадавателен протокол за изпълнение на договора и представяне на надлежно оформена фактура от Изпълнителя. При плащането на цената по договора за изпълнение на поръчката може да се използва реда, предвиден в чл. 2, ал. 2 от Наредба №3/29.09.2005 г. за паричните преводи и платежните системи.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице

* Изискване: Да.

ІІІ.1.4) Други особени условия

* Други особени условия: Не
* Условия:

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците

* Изисквания: 1. Общи изисквания към кандидатите: 1.1 Участниците са длъжни да съблюдават сроковете и документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. 1.2 Разходите, свързани с изготвянето и подавнето на офертите са за сметка на участника. 1.3 Участниците се представляват от ръководителите си или лица, изрично нотариално упълномощени за участие в процедурата. 1.4 Участниците могат да бъдат юридически или физически лица, които имат опит в извършването на подобни дейности и отговарят на условията, посочени от Възложителя в документация, и на изискванията на чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от Закона за обществените поръчки. 2. Всеки участник следва да представи следните документи и информация: 2.1 Документ за самоличност на участника - физическо лице - заверено копие от участника; Документ за първоначална съдебна регистрация и последното съдебно решение, вписващо промени по фирменото дело на участника, заверени от участника; за чуждестранно лице - документ за регистрация съобразно националното му законодателство, представен заедно с легализиран превод; 2.2 Удостоверение за актуална съдебна регистрация с валидност до 6 месеца от датата на издаването; за чуждестранни юридически лица - еквивалентен документ на съдебен или админстративен орган от държавата, в която са установени; 2.3 Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП - оригинал по образец. Декларации попълват и управителите или членовете на управителните органи на участниците, в случай, че членовтете са юридически лица - техните представители в съответния управителен орган. Декларацията по чл. 47, ал. 5 се представя и от членовете на контролен орган на участника, при условие, че членовтете са юридически лица - техните представители в контролния орган.; 2.4 Годишен финансов отчет и баланс за 2005 г. и 2006 г.,заверени в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството; 2.5 Информация за оборота на строителство с подобен на обекта на поръчката предмет за периода 2004 - 2006 г.,в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си.; 2.6 Копие от застрахователна полица за застраховка "професионална отговорност", заверено от участника. 2.7 Списък на основните договори за строителство, изпълнени за периода 2004 г. - 2006 г., придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти, като в списъка се посочат предмета, стойността на договорите, контрагентите и координати за контакт с последните; 2.8 Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или на ръководните му служители, както и на лицата, които отговарят за извършването на строителството; 2.9 Декларация за вида на собствено или наето техническо оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществена поръчка за строителство; 2.10 Данни за собствени или наети технически лица, които кандидатът или участникът ще използва за извършване на строителството; 2.11 Участникът да е сертифициран със сертификат за качество ISO 9001 или еквивалентно за извършваните строително-монтажни работи, като това обстоятелство се доказва с нотариално заверено копие на сертификат; 2.12 Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда; 2.13 Списък на подизпълнителите, дела на тяхното участие, писмено съгласие от подизпълнителя. Документите по т. 2.1, 2.2, 2.3, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9, 2.10, 2.11 и 2.12 следва да се предоставят от подизпълнителите; 2.14 Декларация за оглед на обекта, по образец; 2.15 Документ за представена гаранция за участие; 2.16 Документ за регистрация на участника (по образец на възложителя); 2.17 Документ за закупена документация; 2.18 Нотариално заверено пълномощно, когато участникът се представлява от пълномощник. 2.19 Списък на представените документи, включително и тези от Раздел ІІІ.2.2) и Раздел ІІІ.2.3).

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

* Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50, ал. 1, т. 2 от ЗОП: - Годишен финансов отчет и баланс за 2005 г. и 2006 г., заверени в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството. В случай, че участникът е стартирал дейност през 2006 г. или 2007 г. и не може да представи финансов отчет и баланс, същият посочва това обстоятелство в офертата.; - Информация за общия оборот и за оборота на строителството, които са обект на поръчката, за периода 2004 - 2006 г. При условие, че участникът е учреден или е започнал дейност в периода от 2004 г. до 2006 г., същият представя посочената информация за времето от стартиране на своята дейност до настоящия момент. - Копие от застрахователна полица за застраховка "професионална отговорност", заверено от участника.
* Минимални изисквания: Годишният финансов отчет и балансът за 2005 г. и 2006 г. да бъдат заверени и от лицензиран експерт-счетоводител. Оборотът за предходната година да е не по-малък от 900000 лв. с ДДС. Застраховката да покрива срока на договора.

ІІІ.2.3) Технически възможности

* Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51, ал. 1 от ЗОП: - Списък на основните договори за строителство, изпълнени за периода 2004 г. - 2006 г., придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти, като в списъка се посочат предмета, стойността на договорите и контрагентите по договорите. При условие, че участникът е учреден или е започнал дейност в периода от 2004 до 2006 г., същият представя посочената информация за времето от стартиране на своята дейност до настоящия момент.; - Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на строителството; - Декларация за вида на собствено или наето техническо оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществена поръчка за строителство; - Данни за собствени или наети технически лица, които участникът ще използва за извършване на строителството; - Участникът да е сертифициран със сертификат за качество ISO 9001 или еквивалентно за извършваните строително-монтажни работи, като това обстоятелство се доказва с нотариално заверено копие на сертификата.
* Минимални изисквания: Участникът да е изпълнил или да е сключил не по-малко от два договора с подобен предмет на договора за предходната година, включително обществени строителство. Ръководните служители и техническият персонал на участника да притежават образование и професионална квалификация в областта на строителството. Участникът да разполага с необходимото техническо оборудване за изпълнение на поръчката.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

* Запазени поръчки: Не

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изискване за определена професия

* За изпълнението на услугата се изисква определена професия: Не
* Нормативни разпоредби:

ІІІ.3.2) Юридически лица

* Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: Не

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

* Вид процедура: Открит конкурс

ІV.1.2) Начална тръжна цена

* Начална тръжна цена:

ІV.1.3) Стъпка на наддаване

* Стъпка на наддаване:

ІV.1.4) Дата, час и място на провеждане на публичен търг

ІV.2) Критерий за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

* най-ниска цена

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

* Ще се използва електронен търг: Не

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката

* Идентификационен номер: 90-00-34

ІV.3.2) Предишни публикации

* не

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие

* Платими документи: Да
* Време: 16:00
* Ако да, цена (в цифри): 60
* Условия: Внесени по банкова сметка на Министерството на правосъдието - IBAN - BG09 BNBG 9661 3000 1737 01, код BNBGBGSD - БНБ - София. Документацията се получава в сградата на Министерство на правосъдието, София, ул. "Славянска" № 1, стая 503 срещу представяне на документ, доказващ закупуването по съответния ред.
* Дата: 09/10/2007
* Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти

* Време: 16:00
* Дата: 09/10/2007

ІV.3.5) Език/ци, на който могат да бъдат изготвени офертите

* Друг език: Български

ІV.3.7) Срок на валидност на офертите

* Брой дни: 90
* Брой месеци:

ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите

* Могат ли лица да присъстват на отварянето на офертите: Да
* Място: Сградата на Министерство на правосъдието, София, ул. "Славянска" № 1, ет. 5.
* Време: 11:00
* Лица: При отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители.
* Дата: 12/10/2007

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Периодично възлагане на поръчка

* Това представлява периодично възлагане на поръчка: Не
* Прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

* Поръчката свързана ли е с проект/програма, финансирана от фондове на ЕС: Не
* Проект/програма:

VІ.3) Допълнителна информация

* Допълнителна информация: Оглед на сградите може да бъде направен след предварителна заявка на участника до началника на Затвора - Ловеч - Марин Калчевски, тел. 068/ 623420, 068/ 603851.

VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

* Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
* Пощенски код: 1000
* Email:[email protected]
* Факс: 02 9807315
* Адрес: бул. "Витоша" №18
* Град: София
* Адрес на възложителя :[email protected]
* Телефон: 02 9884070
* Държава: Република България

VІ.4.1)Орган, който отговаря за процедурата по медиация

VІ.4.2) Подаване на жалби

* Информация относно крайния срок: Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП.

VІ.4.3) Служба за информация относно подаването на жалби

* Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
* Пощенски код: 1000
* Email:[email protected]
* Факс: 02 9807315
* Адрес: бул. "Витоша" №18
* Град: София
* Адрес на възложителя :[email protected]
* Телефон: 02 9884070
* Държава: Република България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

* Дата: 04/09/2007



препоръчваме
интересно
албуми
новини
календар
полезни връзки
Сигурност и дискретност Условия за ползване   Начало Принтиране  
За нас Контакти Реклама Референции
  Created by Website.bg