фирми продукти
представяме
работа
 
Благоустройство на площади в населени места на територията на община Калояново

13 март 2012 - 17 април 2012

  Избраният търг/концесия е с изминала крайна дата.

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:
Официално наименование: Община Калояново
Пощенски код: 4173
За контакти: пл. Възраждане, № 6
Електронна поща: E-mail: [email protected]
Факс: 03123 22412
Адрес: пл. Възраждане, №6
Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
Град: село Калояново
Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
Лице за контакти: Виктория Михайлова
Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
Адрес на възложителя: https://www.kaloianovo.org/
Телефон: 03123 2221
Адрес на профила на купувача
Държава: България
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: Обществени услуги
Вид на възложителя: Регионален или местен орган
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:
Наименование: Благоустройството на площади в населени места на територията на община Калояново – с две обособени позиции: 1. Благоустройство на площади на селата Дуванлий и Дълго поле, община Калояново 2.Благоустройство на площади на селата Бегово и Песнопой, община Калояново
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата

(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Код NUTS: BG421
Място на изпълнение: с. Дуванлий, с. Дълго поле, с. Бегово и с. Песнопой в община Калояново
Тип доставки
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство, съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Категория услуга
Обект на поръчката: Строителство
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за
Предназначение: Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)
Рамково споразумение
Брой изпълнители
Обосновка на рамково споразумение
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в години
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месеци
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:
Описание: Проектът е за благоустрояване на площадите на селата Дуванлий, Дълго поле, Бегово и Песнопой в община Калояново и включва изграждане на нови тротоари, паркинги, паркови алеи и площадни пространства, ново осветление, В и К инсталации, ново залесяване, нови детски площадки и рампи за достъпна среда.
ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 45211360: Строителни и монтажни работи по градско благоустройство
Доп. предмети: 45112700: Строителни работи, свързани с озеленяването
ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
Обособени позиции: ДА
Подаване на оферти: за една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
Описание: Строителни работи на площадите в село Дуванлий, Дълго поле, Бегово и Песнопой: 1.демонтаж на уличен и градински бордюр,демонтаж на тротоарни плочи, разрушаване на асфалтова настилка, полагане на улични и градински бордюри, полагане на тротоарна настилка,облицовка на стени с каменни плочи, направа на паркинги и други строително- монтажни работи 2.Озеленяване и благоустрояване на площадите:Кастрене и оформяне на съществуваща растителност Прочистване на площите и подравняване Внасяне на слой растителна почва Затревяване на паркови площи с подходящи тревни смески Засаждане на едроразмерни широколистни дървета Засаждане на иглолистни дървета Засаждане на жив плет Засаждане на групи от декоративни цъфтящи храсти Засаждане на цветя Доставка и монтаж на пейки с облегалки Доставка и монтаж на кошчета за отпадъци Доставка и монтаж на люлка Направа на пясъчник Доставка и монтаж на детско влакче Доставка и монтаж на детска въртушка Доставка и монтаж на детска катерушка 3.Ново ел.осветление на площада и парка Изкоп за полагане на кабел Полагане на кабел СВТ3х2,5 Доставка и монтаж на паркови осветителни лампи-комплект
Прогнозна стойност: 2333426
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение
Крайна дата
Срок в дни: 300
Начална дата
Срок в месеци
РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:
Описание: 1. Условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането й Гаранцията за участие за позиция І е в размер на 10 000 (десет хиляди) лева Гаранцията за участие за позиция ІІ е в размер на 10 000 (десет хиляди) лева Гаранцията за участие може да се внесе по банков път, в брой на касата на община Калояново или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка на Община Калояново: Банкова сметка (IBAN) :BG 51 CECB 9790 33B5 5615 00 Банков идентификационен код (BIС) CECB BG SF Банка ЦКБ АД, клон Пловдив – България Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи необходимия документ за внесена гаранция. 2. Задържане и освобождаване на гаранцията за участие Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 62 от ЗОП. 3. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и условия и начин на плащането й Гаранцията за изпълнение на договора по позиция І е в размер на 3 % от неговата стойност без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора по позиция ІІ е в размер на 3 % от неговата стойност без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се представи в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Калояново и че е със срок на валидност – най – малко за срока на изпълнение на договора. 4. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Възложителят освобождава гаранцията без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 5. Условия и размер на гаранцията за авансово плащане. Гаранцията за авансово плащане и по двете позиции е в размер на сто процента (100%) от размера на договорения аванс. Гаранцията за авансово плащане се представя под формата на банкова гаранция. Изпълнителят, представя гаранция за авансово плащане заедно с фактурата за авансово плащане. В банковата гаранция за авансово плащане трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима и че е в полза на Община Калояново и е със срок на валидност срока предложен от участника за изпълнение на поръчката, от датата на издаване на фактурата за авансово плащане. При представяне на банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. 6. Освобождаване на гаранцията за авансово плащане. Условията, при които гаранцията за авансово плащане се освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Възложителят освобождава гаранцията без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:
Условия: Финансирането се осъществява от Държавен фонд „Земеделие” по Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 – 2013 г. (ПРСР), подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР) По обособена позиция І: Плащането на договорената сума ще се извърши авансово, междинно и окончателно, както следва: 1. Авансовото плащане в размер на 20% от стойността на строителните работи до 10 дни след започване действие на договора; 2. Първо междинно плащане - след приключване на първи етап на строително-монтажните работи, който включва обект с. Дуванлий – извършва се до 20 дни след представяне на фактура, придружена от Приемно-предавателен протокол за действително извършени работи и всички придружаващи документи за този вид строежи; 3. Второ междинно плащане – след приключване на втори етап на строително-монтажните работи, който включва обект кв. 61 на с. Дълго поле- извършва се до 20 дни след представяне на фактура, придружена от Приемно-предавателен протокол и всички придружаващи документи за този вид строежи; 4. Окончателно плащане - след приключване на трети етап на строително-монтажните работи , включително и непредвидените разходи (ако има такива), който включва обект кв. 60 на с. Дълго Поле - извършва се до 4 / четири / месеца след приемане на обекта от страна на възложителя и съставянето на всички документи касаещи този вид строежи. При междинните и окончателното плащания се приспада пропорционално съответната част от предоставения аванс. По обособена позиция ІІ:Плащането на договорената сума ще се извърши авансово, междинно и окончателно, както следва: 1. Авансовото плащане в размер на 20% от стойността на строителните работи се извършва до 10 дни след започване действие на договора; 2. Първо междинно плащане - след приключване на първи етап на строително-монтажните работи, който включва обект кв. 55 с. Песнопой – извършва се до 20 дни след представяне на фактура, придружена от Приемно-предавателен протокол за действително извършени работи и всички придружаващи документи за този вид строежи; 3. Второ междинно плащане – след приключване на втори етап на строително-монтажните работи, който включва обект кв. 66 на с. Бегово- извършва се до 20 дни след представяне на фактура, придружена от Приемно-предавателен протокол и всички придружаващи документи за този вид строежи; 4. Окончателно плащане - след приключване на трети етап на строително-монтажните работи , включително и непредвидените разходи (ако има такива), който включва обект кв. 31 на с. Песнопой и обект кв. 42 на с. Бегово - извършва се до 4 / четири / месеца след приемане на обекта от страна на възложителя и съставянето на всички документи касаещи този вид строежи. При междинните и окончателното плащания се приспада пропорционално съответната част от предоставения аванс.
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):
Изискване: Когото участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, той трябва да създаде юридическо лице. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.
ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:
Други особени условия: НЕ
Условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:
Изисквания: В процедурата за възлагане на обществена поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения. За участие в процедурата се представят следните документи: ПЛИК № 1 с надпис „Документи за подбор”, който съдържа: Информация за правното, икономическо и финансово състояние на участника – документи и образци а) Списък на документите, съдържащи се в плик № 1, подписан и подпечатан от участника ; б) Административни сведения ; в) Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката ; г) Декларация, че участникът се задължава да спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката ; д) Регистрационни документи на участника: - Документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец – представя се копие; - Документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът се представя в официален превод, когато участникът е юридическо лице, което не е регистрирано в България – представя се копие; - Документ за самоличност за участник физическо лице - представя се копие. Ако физическото лице е чуждестранен гражданин, документа се представя в официален превод; е) Документ за внесена гаранция за участие – оригинала на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; ж) Декларация за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1 от ЗОП ; з) Декларация за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.2 ЗОП ; и) Декларация за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 ЗОП ; й) Декларация, че участникът е посетил строителната площадка и се е запознал с условията за строителство на място ; к) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда ; л) Декларация за срока на валидност на офертата; м) Декларация за участието или неучастието на Подизпълнители н) Декларация от Подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – /когато е приложимо/; о) Декларация за приемане на етичните клаузи на обществената поръчка ; п) Нотариално заверено споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) / когато е приложимо/; р) Нотариално пълномощно на лицето, упълномощено да подпише офертата и да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация / когато е приложимо/); с) Проектът на договор – не се попълва, но се подписва и подпечатва на всяка страница . т) Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника- посочени в раздел ІІІ.2).2) -Икономически и финансови възможности у) Доказателства за техническите възможности и квалификация на персонала -посочени в раздел ІІІ.2).3) -Технически възможности . ПЛИК № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” съдържа: Техническо предложение за изпълнение на поръчката ПЛИК № 3 с надпис „Предлагана цена”съдържа: Ценово предложение
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1) Справка за реализирания финансов резултат за последните 3 (три) години, а именно 2009 г., 2010 г. и 2011 г. Прилагат се копия на Отчета за приходите и разходите за посочените години; 2) Справка за общия оборот и оборота от строителство за последните три (3) години, а именно 2009г., 2010 г. и 2011 г. Като доказателство участникът прилага копия на „Справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство” от Годишния отчет за дейността, за посочените години; 3) Доказателство за наличен финансов ресурс за изпълнение на поръчката, както следва: 1. при участие за позиция І - в размер не по-малко от 350 000 (триста и петдесет хиляди) лева; 2. при участие за позиция ІІ - в размер не по-малко от 350 000 (триста и петдесет хиляди) лева; 3. при участие за позиции І и ІІ - в размер не по-малко от 700 000 (седемстотин хиляди) лева; Прилагат се оригинал на удостоверение/референция от банка или Отчет за паричния поток към датата на участие. Банковото удостоверение/референция трябва да съдържа уверение от съответната банка, че кандидатът притежава собствен финансов ресурс или достъп до кредитна линия в размер не по-малък от необходимия за участие по определените позиции. 4) Копие от застраховка за професионална отговорност, съгласно ЗУТ и Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Когато участник е обединение, което не е юридическо лице, изискуемите документи относно икономическо и финансово състояние се представят от всяко едно от лицата, участващи в състава на обединението. Когато участник предвижда участие на подизпълнители, изискуемите документи относно икономическо и финансово състояние се представят за всеки един от тях.
Минимални изисквания: а) Участникът трябва да е реализирал за всяка от последните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011) или считано от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, положителен финансов резултат. б) Участникът трябва да е реализирал оборот от строителство сумарно през последните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011) или считано от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си минимум 2 500 000 (два милиона и петстотин хиляди) лева без ДДС при участие за позиция І. в) Участникът трябва да реализирал оборот от строителство сумарно през последните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011) или считано от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си минимум 2 500 000 (два милиона и петстотин хиляди) лева без ДДС при участие за позиция ІІ. г) Участникът трябва да е реализирал оборот от строителство сумарно през последните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011) или считано от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си минимум 5 000 000 (пет милиона) лева без ДДС при участие за позиции І и ІІ. д) Участникът трябва да притежава наличен финансов ресурс за изпълнение на поръчката в размер на не по-малко от 350 000,00 (триста и петдесет хиляди) лева при участие за позиция І. е) Участникът трябва да притежава наличен финансов ресурс за изпълнение на поръчката в размер на не по-малко от 350 000,00 (триста и петдесет хиляди) лева при участие за позиция ІІ. ж) Участникът трябва да притежава наличен финансов ресурс за изпълнение на поръчката в размер на не по-малко от 700 000,00 (седемстотин хиляди) лева при участие за позиции І и ІІ. з) Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. В случай че участника предвижда участие на подизпълнители, то изискването на буква а) се отнася за всеки от тях, а изискванията на букви б), в), г), д), е) и ж) се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. В случай, че участник в процедурата е обединение , което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, всички съдружници в обединението трябва да отговарят общо на 100% от минималните изисквания за икономически възможности.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на договорите с предмет, сходен на предмета на поръчката , изпълнени през последните 5 (пет) години придружен от .референции/ препоръки за добро изпълнение и документи доказващи изпълнението и приемането на обекта, а именно: Акт образец №16 и/или Акт образец №15 и/или Акт образец №19 2. Списък, съдържащ данни за собствени или наети технически лица, които ще вземат участие при изпълнението на поръчката. За ръководителя на обекта, за пътния инженер, за строителния техник, за озеленителя и за координатора по безопасност и здраве към Списъка се прилагат: професионална автобиография с посочен професионален опит конкретно по изискванията за съответния специалист (вкл. като ръководител), копие от диплома, копие от трудова книжка, (за координатора допълнително се представя и копие от сертификат за „координатор по безопасни и здравословни условия на труд”) и/или др. документи, които удостоверяват и доказват наличието на горепосочените изисквания. За собствените технически лица се представя копие от трудов договор, за наетите - копие на граждански договор. 3. Декларация за средносписъчния състав на работниците и служителите на кандидата за последните три години, а именно 2009 г.,2010 г. и 2011 г., придружена от копия от Отчета за заетите лица, средствата за работна заплата и други разходи за труд от Годишния финансов отчет за съответната година; 4.Участниците представят Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът за изпълнение на обществената поръчка. За доказване наличието на гореописаното техническо оборудване, участникът представя извлечение от сметките за ДМА и/или други документи, доказващи собствеността и ползуването на техническото оборудване, когато оборудването е собственост на участникът. При използването на чужди ресурси, участникът представя копие на договори за наем или лизинг на това оборудване, заверени вярно с оригинала. Когато участник е обединение, което не е юридическо лице, изискуемите документи относно техническите възможности и квалификация на персонала по точки 1), 2), 3) и 4), се представят от всяко едно от лицата, участващи в състава на обединението. Когато участник предвижда участие на подизпълнители, изискуемите документи относно техническите възможности и квалификация на персонала по точки 1), 2), 3) и 4) се представят за всеки един от тях. 5.Заверено копие от Удостоверението за регистрация в Централния професионален регистър на строителя и валиден талон по чл. 23, ал. 1 от Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. 6.Заверено копие на следните или еквивалентни сертификати: - ISO 9001:2008 – за управление на качеството; - ISO 14001:2004 – за опазване на околната среда; - OHSAS 18001: 2007 - за управление на здравословните и безопасни условия на труд. В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано юридическо лице,документите по точки 5) и 6) се доказват общо за обединението. В случай че участника предвижда участие на подизпълнители минималните изискванията на букви а),б),в) и г), се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. В случай, че участник в процедурата е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, водещият съдружник и останалите съдружници в консорциума трябва да отговарят общо на 100% от минималните изисквания за техническите възможности и квалификация на персонала, посочени в букви а), б), в) г),д) и е)
Минимални изисквания: a) Участникът трябва да е изпълнили през последните пет години (2007-2011) договори с предмет, сходен на предмета на поръчката, както следва: 1. При участие за позиция І или при участие за позиция ІІ- минимум два договора .за следните видове дейности: -пътно-строителни работи (вкл. ново строителство, рехабилитация на пътна и/или улична мрежа – минимум 1 договор; -благоустрояване и озеленяване на вътрешно квартални пространства и паркове с площ над 1000 кв. м.- минимум 1 договор ; 2. При участие за позиции І и ІІ едновременно- минимум четири договора за следните видове дейности: -пътно-строителни работи (вкл. ново строителство, рехабилитация на пътна и/или улична мрежа) – минимум 2 договора; -благоустрояване и озеленяване на вътрешно квартални пространства и паркове с площ над 1000 кв. м.- минимум 2 договора ; б) Участникът следва да има собствени или наети квалифицирани технически лица, както следва: 1. При участие за позиция І или при участие за позиция ІІ - 1 ръководител на обекта с висше образование „строителен инженер”; общ трудов стаж минимум 10 г. и опит като ръководител на строителен обект - минимум 3 г.;- 1 пътен инженер с минимум 5 години стаж по специалността;- 1 строителен техник с опит в изпълнението на пътно-строителни обекти минимум 5 години;-1 озеленител със завършено образование ландшафтна архитектура или техникум по строителство и озеленяване с минимум 2 години опит по изграждане на обекти по благоустрояване и озеленяване. ;- 1 координатор по безопасност и здраве с минимум 2 г. трудов стаж като координатор по безопасност и здраве. При участие за позиция І и ІІ едновременно: - 2 ръководители на обекта с висше образование „строителен инженер”; общ трудов стаж минимум 10 г. и опит като ръководител на строителелен обект - минимум 3 г. за всеки от тях.;- 2 пътни инженери с минимум 5 години стаж по специалността за всеки оттях;- 2 строителни техници с опит в изпълнението на пътно-строителни обекти минимум 5 години за всеки от тях;-1 озеленител със завършено образование ландшафтна архитектура или техникум по строителство и озеленяване с минимум 2 години опит по изграждане на обекти по благоустрояване и озеленяване. ;- 1 координатор по безопасност и здраве с минимум 2 г. трудов стаж като координатор по безопасност и здраве в) При участие за позиция І, позиция ІІ или позиция І и ІІ участникът трябва да е имал средносписъчен състав минимум 20 души, за всяка една от последните три години. г) Участникът следва да разполага с минимално техническо оборудване за изпълнение на поръчката: При участие за позиция І или при участие за позиция ІІ:асфалтополагаща машина - 1 бр.,гудернатар - 1 бр., фугорезачка-1бр.,пътнафреза-1бр.,компресор-1бр.,къртач-1бр.валяк до 3,5т-1бр.,валяк от3,5т.до10т.-1бр.,валяк пневматичен над 10т.-1бр.,грейдер-1бр.,булдозер-1бр.,камион-самосвал-2бр.,комбиниран багер с товарач-1 бр.,мини челен товарач-1бр.виброплоча-1бр.,хидравличен чук-1бр.,мотокултиватор с фреза-1бр.агрегат за ток мин.3kW-1бр.,машина за рязане на мрамор и плочи-1бр.,автовишка-1бр.,ударнопробивни машини-1бр. При участие за позиции І и ІІ едновременно:асфалтополагаща машина - 2 бр.,гудернатар -2бр.фугорезачка-2 бр.,пътна фреза-2 бр.,компресор-2 бр.,къртач-2 бр.валяк до 3,5т-2 бр.,валяк от 3,5т.до10т.-2 бр.,валяк пневматичен над 10т.-2бр.,грейдер-2бр.,булдозер-2бр.,камион-самосвал-4бр.,комбиниран багер с товарач-2 бр.,мини челен товарач-2бр.виброплоча-2бр.,хидравличен чук-2бр.,мотокултиватор с фреза-2бр.агрегат за ток мин.3kW-2бр.,машина за рязане на мрамор и плочи-2бр.,автовишка-1бр.,ударнопробивни машини 2бр. д) Всеки участник следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя за мин.ІV категория строежи съгл. чл 137,ал.1от ЗУТ е) Участникът трябва да притежава следните или еквивалентни сертификати:- ISO 9001:2008 – за управление на качеството ISO 14001:2004 за опазване на околната среда и - OHSAS 18001: 2007 - за управление на здравословните и безопасни условия на труд.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерий за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите
Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
Показател: цена за изпълнение на СМР(тежест : 80)
Показател: срок за изпълнение на СМР(тежест : 20)
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)
Номер
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

Ако да, посочете къде:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
Вид на публикацията
Номер на обявлението в ДВ
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие
Платими документи: ДА
Час: 17:00
Цена: 36
Условия: Сумата следва да бъде внесена по банков път на следната сметка на Община Калояново: Банкова сметка (IBAN) :BG 51 CECB 9790 33B5 5615 00; (BIС) CECB BG SF Банка ЦКБ АД, клон Пловдив - България или в брой на касата на община Калояново.
Дата: 07/04/2012
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
Час: 17:00
Дата: 17/04/2012
ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)
Брой дни: 90
Дата
Брой месеци
ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
Място: пл. “Възраждане” №6, сградата на Община Калояново, Заседателна зала ет.3, с.Калояново.
Час: 10:30
Лица: Участници в процедурата могат да присъстват лично или чрез упълномощени представители при отварянето на офертите. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие.
Дата: 18/04/2012
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта и/или програмата:
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: ДА
Проект/програма: Настоящата открита процедура за възлагане на обществена поръчка по реда на ЗОП е във връзка с изпълнението на проекти: 1. „Благоустройство на площадите на селата Дуванлий и Дълго поле, община Калояново”, финансиран по Програма за развитие на селските райони за периода 2007 – 2013 г., договор № 16/322/00343 от 23.10.2009 год. 2. „Благоустройство на площадите на селата Бегово и Песнопой, община Калояново”, финансиран по Програма за развитие на селските райони за периода 2007 – 2013 г., договор № 16/322/00345 от 23.10.2009 год.
VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)
Допълнителна информация
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Електронна поща: [email protected]
Факс: 02 9807315
Адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: https://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Държава: Република България
Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: съгл. чл. 120 от ЗОП
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 23/02/2012


препоръчваме
интересно
албуми
новини
календар
полезни връзки
Сигурност и дискретност Условия за ползване   Начало Принтиране  
За нас Контакти Реклама Референции
  Created by Website.bg