строителство, строителни дейности
архитектура, проектиране
строителни материали
машини, оборудване, инструменти
сухо строителство
изолация
настилки и облицовки
врати, прозорци, щори
електрооборудване
вик
отопление, вентилация, климатици
градини, озеленяване
услуги
мебели
обзавеждане, оборудване
уреди, осветление
борси, складове, магазини
Промоции
всички категории
|
|
Доставка на кабелна арматура за силови кабели НН, кабелни глави СрН, кабелни муфи
8 юли 2013 - 12 август 2013
Избраният търг/концесия е с изминала крайна дата.
РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130277958
"ЧЕЗ Разпределение България"АД, ул. "Цар Симеон"№330, За: Евгени Станчев, България 1309, София, Тел.: 02 8958/974/, E-mail: [email protected], Факс: 02 8272/171/
Място/места за контакт: София, бул."Европа"№2, деловодство
Интернет адрес/и:
Електронен достъп до информация: https://www.cez.bg/bg/za-dostavchitsi/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:
Национален идентификационен No (ЕИК): 131434768
"ЧЕЗ България"ЕАД, бул. "Европа"№2, За: Евгени Станчев, България 1360, Сафия, Тел.: 02 8958/974/, E-mail: [email protected], Факс: 02 8272/171/
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:
Национален идентификационен No (ЕИК): 131434768
"ЧЕЗ България"ЕАД, бул. "Европа"№2, За: деловодител, България 1360, Сафия, Тел.: 02 8958/974/, Факс: 02 8272/171/
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: www.cez.bg.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Национален идентификационен No (ЕИК): 130277958
"ЧЕЗ Разпределение България"АД, ул. "Цар Симеон"№330, За: деловодител, България 1309, София, Тел.: 02 8958/974/, Факс: 02 8272/171/
Място/места за контакт: деловодство
I.2) Основна дейност
Електрическа енергия
I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя
Доставка на кабелна арматура за силови кабели НН, кабелни глави СрН, кабелни муфи СрН РЕФ. № РРD 13-072
II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
На територията на "ЧЕЗ Разпределение България"АД
Код NUTS: BG
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите
„Доставка на кабелна арматура за силови кабели НН, кабелни глави СрН, кабелни муфи СрН”
ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)
31000000
Описание:
Електрически машини, уреди, оборудване и консумативи; осветление
ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)
НЕ
II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции
ДА
Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти
НЕ
II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем
Предметът на настоящата обществена поръчка е разделен на 3 обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1 - „ Кабелна арматура за силови кабели НН“; Обособена позиция 2 - „Кабелни глави средно напрежение/ СрН/“; Обособена позиция 3 - „ Кабелни муфи 10kV , 20 kV средно напрежение/ СрН/“; Прогнозните количества за всяка една от обособените позиции са посочени в РАЗДЕЛ Б от настоящото обявление. Участниците задължително оферират всички позиции от съответната обособена позиция за която кандидатстват от предмета на поръчката . Всеки участник може да участват за една или за повече обособени позиции, при условие, че отговаря на изискванията на ЗОП, обявлението и документацията за участие.
Стойност, без да се включва ДДС
1390000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции
НЕ
II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване
НЕ
ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци
24
РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции
Всеки участник представя гаранция за участие в размер в зависимост от обособената/ите позиция/и, за които участва, както следва: Обособена позиция 1 - „ Кабелна арматура за силови кабели НН“ – 450.00лв.; Обособена позиция 2 - „ Кабелни глави средно напрежение/ СрН/“ – 2400,00лв.; Обособена позиция 3 - „ Кабелни муфи 10kV , 20 kV средно напрежение/ СрН /“ – 8000,00лв.; Участникът избира сам, една от посочените по-долу форми, за гаранция за участие, както следва: - парична сума (депозит), преведена по сметката на Възложителя „ЧЕЗ Разпределение България” АД, в банка: Уникредит Булбанк - IBAN: BG43UNCR76301002ERPBUL; BIC: UNCRBGSF. В платежния документ трябва да се впише: Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: “.................................................”, реф.№ .................; - банкова гаранция – неотменяема, безусловна, издадена от търговска банка в полза на “ЧЕЗ Разпределение България” АД в съответствие с образеца в документацията за участие. Срокът на валидност на банковата гаранция за участие следва да е един месец след изтичане срока на валидност на офертата. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихва за периода, през който средствата законно са престояли при него. При подписване на договора, участникът определен за изпълнител на съответната обособена позиция, се задължава да представи на Възложителя гаранция за изпълнение в размер на ............................лв., представляваща 2% от максималната стойност на договора, определена според офертата на този участник за съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение може да бъде представена в една от следните форми: - парична сума, преведена по сметката на „ЧЕЗ Разпределение България” АД в банка „Уникредит Булбанк” АД, IBAN: BG43UNCR76301002ERPBUL, BIC: UNCRBGSF. В платежния документ трябва да се впише: Гаранция за изпълнение по обществена поръчка с предмет: “...................................................”, реф.№ ............, обособена позиция №: ................; - банкова гаранция – неотменяема, безусловна, издадена от търговска банка в полза на Възложителя „ЧЕЗ Разпределение България” АД, в съответствие с образеца в документацията. Същата трябва да е валидна най-малко два месеца след изтичане срока на договора. Когато участникът, избран за изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Условията и сроковете, свързани с гаранцията за изпълнение, нейното задържане или освобождаване, се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.
ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Плащанията по договора за поръчаната и приетата стока ще се извършват чрез банков превод, в срок до 60 календарни дни след представяне на оригинална данъчна фактура и документите, които се изискват по договор.
ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия
ДА
Описание на особените условия
Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, представените документи трябва да отговарят на изискванията на чл.48, ал.2 във връзка с чл. 48 ал.3 и ал.4 от ЗОП. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице, или техните обединения, установено в друга държава - членка на Европейския съюз се прилагат разпоредбите на чл. 49 ал.3 от ЗОП. Когато определеният за изпълнител е неперсонифицерано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за изпълнение на обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи на възложителя заверено копие от удоставерението за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията
1. Списък с документите, съдържащи се в офертата 2.1. Копие на документа на кандидата за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато кандидатът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато кандидатът е физическо лице. Чуждестранните юридически лица представят в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. В случай, че кандидатът е чуждестранно физическо лице се представя заверено копие на документа за самоличност в официален превод. В случай, че кандидатът е обединение от физически и/или юридически лица, то документите по настоящата т. 2.1 се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, като се представя и копие на договор за създаване на обединението. В договора за създаване на обединението или на отделен документ, подписан от участниците в обединението, се посочва представляващия обединението. „Официален превод” е превод, извършен от преводач, който има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи. 2.2. Декларация по чл. 47, ал. (1), т. 1 и ал. (2), т. 2 от ЗОП, във връзка с чл. 47, ал. (9) от ЗОП (съгласно образеца в документацията) 2.3. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3 и ал. 2, т. 1 и т. 3 от ЗОП, във връзка с чл. 47 ал. (9) от ЗОП (съгласно образеца в документацията) 2.4. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП, във връзка с чл. 47, ал. (9) от ЗОП (съгласно образеца в документацията) Забележка: Декларациите по точки 2.2, 2.3 и 2.4 трябва да бъдат съобразени с изискванията на чл. 47 от ЗОП 3. Подизпълнители 3.1. Декларация за наличие/отсъствие на подизпълнители (съгласно образеца в документацията). 3.2. Декларация от представляващия участника за имената на подизпълнителите /ако се предвиждат такива/, съдържаща данни за конкретния вид работа, която ще изпълнява всеки от тях и дела на изпълняваната от всеки подизпълнител вид/част от работата (съгласно образеца в документацията). 3.3. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (представя се от лицето/лицата, посочено/и като подизпълнител/и, съгласно образеца в документацията). 4. Други документи 4.1. Декларация по чл. 77, ал. 3, т. 9 от Закона за обществени поръчки (ЗОП) - за приемане на условията в проекта на договор (съгласно образеца в документацията ) 4.2. Документ за гаранция за участие 4.3.Документ за платена документация 1. Когато кандидатът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1.1. документите по т. 2 се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 1.2. документите по т. 3 е достатъчно да се представят само от участниците в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с посочените критерии за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; 2. Когато кандидатът предвижда подизпълнители документите по точки 2, 3 се представят за всеки един от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие; 3. Когато кандидатът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, заявлението се подава на български език. Документът по т. 2.1 се представя в официален превод, а всички останали документи, които са на чужд език се представят и в превод. Комисията предлага за отстраняване участник: 1. който не е представил някой от необх.документи по чл. 56 от ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предв. обявените условия на възложителя 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискв. на чл. 57, ал.2 от ЗОП 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията
НЕ
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:
3.1. Декларация, съдържаща списък на основните договори на участника с предмет сходен с предмета на поръчката, изпълнени през последните три (2010, 2011, 2012г.) години, съгласно образеца от документацията, придружена от препоръки за добро изпълнение. За предмет, сходен с предмета на поръчката се счита изпълнението на доставка на кабелна арматура за силови кабели. Минимални изисквания за първа обособена позиция: Кандидатът да е изпълнил през последните три години договор/и, с предмет, сходен/и с предмета на поръчката на обща стойност не по-малко от 2000,00 лева без ДДС. Минимални изисквания за втора обособена позиция: Кандидатът да е изпълнил през последните три години договор/и, с предмет, сходен/и с предмета на поръчката на обща стойност не по-малко от 8000.00лева без ДДС. Минимални изисквания за трета обособена позиция: Кандидатът да е изпълнил през последните три години договор/и, с предмет, сходен/и с предмета на поръчката на обща стойност не по-малко от 260 000,00 лева без ДДС. Като доказателство за декларираните обстоятелства се прилагат оригинали или нотариално заверени копия на препоръки за добро изпълнение. Може да не се представят препоръки по всички договори от декларацията, но задължително трябва да има препоръки за договор/ите, участващ/и в покриването на минималното изискване за съответната обособена позиция подредени по приоритет от кандидата. В препоръките следва да е посочен предмета на поръчката, вида на стоката и да е ясно за кой точно от договорите се отнася. Един договор може да участва за покриване на минималното изискване за повече от една обособена позиция, ако от представената препоръка и декларация за него е ясно, че стойността на изпълнения договор отговаря на сумата от минималните стойности на договор/и, посочени от Възложителя за съответните обособени позиции.
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
НЕ
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
НЕ
РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Договаряне
ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг
НЕ
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя
PPD13-072
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка
НЕ
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
02.08.2013 г. Час: 16:00
Платими документи
ДА
Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане
Сумата е в лв. без ДДС. Документацията за участие може да се получи на адрес: гр. София, бул. "Европа" 2, деловодство, срещу копие на платежно нареждане за банков превод по сметката на "ЧЕЗ България" ЕАД, Сити банк, IBAN BG 65 CITI 9250 1005 0048 02, BIC CITI BGSF или платени на посоченият адрес, всеки работен ден от 9.00 до 16.00 часа.
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
12.08.2013 г. Час: 16:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
Български
IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 14.08.2013 г. Час: 10:00
Място
гр. "София", Бул. "Европа"№2, ет.1, конферентна зала
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка
НЕ
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
НЕ
VI.3) Допълнителна информация
1.Договорът в резултат на процедурата се сключва за срок от 12 месеца с възможност за мълчаливото удължаване на този срок с до още 12 месеца, ако никоя от страните не заяви писмено на другата страна, че не желае удължаването на срока на действие на договора, поне 15 дни преди изтичане на първоначалния дванадесет месечен период. Общият срок на договора не може да надвишава 24 месеца, считано от датата на сключването му. 2. Посоченото количество е прогнозно.При осъществяване предмета на договора Възложителят ще заплаща на Изпълнителя поръчаната и приета по стока по единични цени до достигане на максималната стойност на договора или до изтичане на неговия срок.
VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: [email protected], Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: https://www.cpc.bg.
VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884/070/, E-mail: [email protected], Факс: 02 9807/315/
Интернет адрес/и:
URL: https://www.cpc.bg.
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
05.07.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Кабелна арматура за силови кабели НН
1) Кратко описание
Кабелна арматура за силови кабели НН с технически изисквания посочени в документацията
2) Общ терминологичен речник (CPV)
31000000
Описание:
Електрически машини, уреди, оборудване и консумативи; осветление
3) Количество или обем
№ Наименование на стоката Мерна единица Прогнозно количество в брой (бр.) 1 Муфа НН,4х(1650)мм,топлосвиваема бр. 360 2 Муфа НН,4х(70150)мм,топлосвиваема бр. 625 3 Муфа НН,4х(185240)мм,топлосвиваема бр. 945 4 Тръба изолираща НН, (1650)мм бр. 509 5 Тръба изолираща НН, (70150)мм бр. 73 6 Тръба изолираща НН, (185240)мм бр. 145 7 Ръкав ремонтен с "цип",НН,4х(35150)мм бр. 465 8 Ръкав ремонтен с "цип",НН,4х(185240)мм бр. 872
Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
50000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24
Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Кабелни глави средно напрежение/ СрН/“;
1) Кратко описание
Кабелни глави средно напрежение/ СрН/“ с технически изисквания посочени в документацията
2) Общ терминологичен речник (CPV)
31000000
Описание:
Електрически машини, уреди, оборудване и консумативи; осветление
3) Количество или обем
№ Наименование на стоката Мерна единица Прогнозно количество в брой (бр.) 1 Каб.глава 20kV-95mm ,Закрит монтаж, студеносвиваема Зазем.к-т за каб. 95mm, екран Cu телове, 20kV бр. 29 2 Каб.глава 20kV-185mm , Закрит монтаж, студуденосвиваема Зазем.к-т за каб. 185mm, екран Cu телове, 20kV бр. 199 3 Каб.глава 10kV-185mm , Закрит монтаж, студуденосвиваема Зазем.к-т за каб. 185mm, екран Cu/Al ленти, 10kV бр. 460 4 Каб.глава 20kV-95mm , Закрит монтаж, студуденосвиваема Зазем.к-т за каб. 95mm, екран Cu/Al ленти, 20kV бр. 58 5 Каб.глава 20kV-185mm , Закрит монтаж, студуденосвиваема Зазем.к-т за каб. 185mm, екран Cu/Al ленти, 20kV бр. 779 6 Каб.глава 20kV-185mm ,Открит монтаж, студуденосвиваема Зазем.к-т за каб. 185mm, екран Cu/Al ленти, 20kV бр. 640 7 Каб.глава 10kV-185mm , Открит монтаж, студуденосвиваема Зазем.к-т за каб. 185mm, екран Cu/Al ленти, 10kV бр. 113
Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
300000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24
Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „ Кабелни муфи 10kV , 20 kV средно напрежение/ СрН/“;
1) Кратко описание
„Кабелни муфи 10kV , 20 kV средно напрежение/ СрН/“ с технически спецификации и изисквания от документацията
2) Общ терминологичен речник (CPV)
31000000
Описание:
Електрически машини, уреди, оборудване и консумативи; осветление
3) Количество или обем
№ Наименование на стоката Мерна единица Прогнозно количество в брой (бр.) 1 Муфа студеносв.съед.,10kV,/95-185/mm бр. 1628 2 Муфа студеносв.съед.,20kV,/95-185/mm бр. 4187 3 Муфа преходна съед.,20kV,/95-185/mm,к-т бр. 233 4 Муфа преходна съед.,10kV,/95-185/mm,к-т бр. 84
Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1040000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24
|
|
|