фирми продукти
представяме
работа
 
Изпълнение на строително-ремонтни дейности по уличната мрежа на Община Асеновград

23 май 2013 - 18 юни 2013

  Избраният търг/концесия е с изминала крайна дата.

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Асеновград, гр.Асеновград, пл."Акад.Николай Хайтов" №9, За: инж.Георги Ангелов, Република България 4230, Асеновград, Тел.: 0331 20283, E-mail: [email protected], Факс: 0331 41057
Място/места за контакт: Общинска администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.assenovgrad.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган
Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изпълнение на строително-ремонтни дейности по уличната мрежа на Община Асеновград”
II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Място на изпълнение: Община Асеновград
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата поръчка са основни и текущи ремонти улици на територията на Община Асеновград.Изпълнението на отделните обекти ще се възлага след осигуряване на финансиране. Обектите са разделени в пет обособени позиции, съответно основни и текущи ремонти в град Асеновград и другите населени места в Община Асеновград, обекти, съвместно с ВиК Асеновград. Видовете и количествата на строително-монтажните работи е съгласно количествените сметки неразделна част от документацията за участие.
ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45233140, 45233120, 45231300

Описание:
Строителни и монтажни работи
Пътни работи
Строителни и монтажни работи на пътища
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ
ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количествата са съгласно Количествената сметка към документацията за участие.
Прогнозна стойност без ДДС
1757552 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

6

РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер както следва: За Обособена позиция №1 - 3 000 / три хиляди / лева, За Обособена позиция №2 - 6 000 / шест хиляди / лева, За Обособена позиция №3 - 1 400 / хиляда и четиристотин / лева, За Обособена позиция №4 - 400 / четиристотин / лева, За Обособена позиция №5 - 5 000 / пет хиляди/ лева. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три на сто) от стойността на поръчката. 1. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията . Гаранцията може да бъде внесена като парична сума в касата на Община Асеновград пл."Акад.Никоай Хайтов"9, или да бъде преведена по по сметка на Община Асеновград - "Общинска банка"АД, клон Пловдив, офис Асеновград, IBAN: BG 09SOMB 91303340001001, BIC: SOMBBGSF или да бъде представена под формата на банкова гаранция със същия размер и срок, равен на срока на валидност на офертата съответно срок за изпълнение на договора.
ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложител на тази обществена поръчка е община Асеновград. Възлагането на строително-монтажните работи е до размера на осигурените средства. СМР ще стартират след възлагателно писмо и осигурени средства за обекта.
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Изисква се създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически или юридически лица.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Информация за единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър или удостоверение за актуално състояние, когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец, за чуждестранно лице- документ за регистрация съобразно националното му законодателство. Посочените документи да са издадени не по-късно от 6 месеца преди датата на представяне на офертата. Когато участникът е физическо лице следва да представи копие от документ за самоличност. 2. Документ за закупена документация за участие 3. Документ за внесена гаранция за участие 4. Списък на подизпълнителите 5. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, както и дела ивида на тяхното участие Когато кандидатът предвижда участие на подизпълнители документите по т. 1, 5, 6,7 и 8. 6. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на кандидата 7. Доказателства за техническите възможности, опит и квалификация на кандидата 8. Декларации за обстоятелства по чл.47, ла.1, 2 и 5 от ЗОП- по образец приложен към документацията 9.Декларация за приемане условията на договора 10. Декларация по чл.56, ал., т.11- за спазване на изискванията за минимална цена труда 11. Оферта за участие - по образец, приложен към документацията 12. Техническо предложение за изпълнение предмета на поръчката, със съдържание описано в документацията 13. Предлагана цена за изпълнение на поръчката - по образец приложен към документацията 14.Деклрация за запознаване с обекта - по образец приложен към документацията 15. Административни сведения за участника - по образец приложен към документацията 16. Списък на документите съдържащи се в офертата - по образец приложен към документацията Когато участник в процедурата е обединение , което не е юридическо лице, документите по т.1, 6, 7 и 8 се представят от всяко физическо или юридическо лице, включени в обединение Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документите по т.1 се представят в официален превод, а документите по т.6, 7, 8 , които са на чужд език, се представят и в превод. Ако участник е обединение, документите се представят за всяко лице, включено в обединението.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Декларация по образец за общия оборот от СМР и общия оборот от СМР на сходни обекти за последните три години: 2010, 2011 и 2012г. 2. Копие от годишния баланс за 2010, 2011 и 2012г. 3. Копие от годишния финансов отчет за приходите и разходите за 2010, 2011 и 2012г. 4. Копие за валидна застраховка за професионална отговорност, съгласно чл.171 от ЗУТ Когато участникът е обединение, минималните изисквания се прилагат общо за обединението, а документите се представят от участниците, чрез които обединението доказва съответствие с минималните изисквания. Когато участникът предвижда подизпълнители, документите се представят за всеки от тях, а изскванията се прилагат съобразно дела и вида на участието им.
Минимални изисквания: 1. Участниците трябва да са реализирали общ оборот от СМР за последните три години - 2010, 2011 и 2012г. не по-малък от както следва: За Обособена позиция №1 - 1 000 000 / един милион / лева, За Обособена позиция №2 - 1 800 000 / един милион и осемстотин хиляди/ лева, За Обособена позиция №3 - 400 000 /четиристотин хиляди/ лева, За Обособена позиция №4 - 135 000 / сто тридесет и пет хиляди/ лева , За Обособена позиция №5 - 1 700 000 / един милион и седемстотин хиляди/ лева. Участниците трябва да са реализирали оборот от СМР сходни с предмета на поръчката през последните три години /2010, 2011 и 2012г./ не по-малък от както следва: За Обособена позиция №1 - 545 000 /петстотин четирдесет и пет хиляди/ лева, За Обособена позиция №2 - 900 000 / деветстотин хиляди/ лева, За Обособена позиция №3 - 200 000 /двеста хиляди/ лева, За Обособена позиция №4 - 67 000 /шестдесет и седем хиляди/ лева, За Обособена позиция №5 - 800 000 /осемстотин хиляди/ лева. *Сходни с предмета на поръчка са ремонт или изграждане на обекти от техническата инфраструктура. 2. Участниците трябва да притежават застраховка за професионална отговорност- съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Така посочените изисквания, в случаите когато участник в процедурата не е юридическо лице, а обединение на правни субекти, се преценяват общо за обединението, а не поотделно за всеки от образуващите субекти.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка за последните 3 години ( 2010, 2011 и 2012г.), придружени от препоръки, надлежно оформени с издател и лице за контакт, като в тях трябва да са вписани видовете дейности, които е извършил конкретния участник. 2. Декларация, че участниците разполагат със средносписъчен състав за предходната година не по-малко от 30 (тридесет) лица за всяка обособена позиция по отделно. 3. Декларация, че участниците имат на разположение правоспособни технически лица, които участват в изпълнението на договора. 4.Описание на техническото оборудване и механизация, използвано от кандидата и подизпълнителя, ако е предвиден такъв. Участникът, следва да осигури техническо оборудване и механизация – собствено или наето за изпълнение предмета на обществената поръчка. 5. Копие от удостоверението за регистрация и валиден талон за вписване в Централния професионален регистър на строителя, съгласно изискванията на Закона за камарата на строителите - четвърта група, трета категирия и/или ако чуждестранен участник да има еквивалетно право. 6. Валидни сертфикати: ISO 9001:2008 или еквивалентен; ISO 14001:2004 или еквивалентен; SA8000:2007 за Социална отговорност или еквивалентен, с обхват на сертификатите отговаряща на предмета на поръчката.
Минимални изисквания: 1. Участниците трябва да са изпълнили или да са участвали в изпълнението на минимум 1 (един) договор с предмет, сходен с предмета на поръчката, а именно ремонт или изграждане на обекти от техническата инфраструктура за последните три години / 2010, 2011 и 2012г./ в зависимост от датата , на която са учредени или са започнали дейността си. 2. Декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка за последните 3 години ( 2010, 2011 и 2012г.), придружен/и от препоръка/и, надлежно оформени с издател и лице за контакт, като в тях трябва да са вписани видовете дейности, които е извършил конкретния участник. 3.Участниците трябва да разполагат със средносписъчен състав за предходната година не по-малко от 30 ( тридесет) лица за всяка обособена позиция по отделно. За доказване на това изискване се представя декларация за средния брой на работниците и служители за предходната година, придружена от удостоверение от НАП, издадена не по-рано от един месец от датата на подаване на офертата. 4. Участниците трябва да имат на разположение правоспособни технически лица, които ще участват в изпълнението на договора, включително такива отговарящи за контрола на качеството и квалифицирани специалисти, както следва: - За обособена позиция №1 - 1бр. инженер пътно строителство или техник геодезия, който да е с не по-малко от пет години стаж по специалността; - За обособена позиция №2 - 1бр. инженер пътно строителство или техник геодезия, който да е с не по-малко от пет години стаж по специалността; - За обособена позиция №3 - 1бр. инженер пътно строителство или техник геодезия, който да е с не по-малко от пет години стаж по специалността; - За обособена позиция №4 - 1бр. инженер пътно строителство или техник геодезия, който да е с не по-малко от пет години стаж по специалността; - За обособена позиция №5 - 1бр. инженер ВиК, който да е с не по-малко от пет години стаж по специалността; - Координатор по безопастност и здраве - 1бр., който да е с не по-малко от три години стаж по специалността, който може да е един и същ за всички обособени позиции; - Отговорник контрол по качество- 1бр., който да е с не по-малко от три години стаж по специалността, който може да е един и същ за всички обособени позиции; 6.Участниците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя, съгласно изискванията на Закона за камарата на строителите - четвърта група, трета категория и/или ако е чуждестранен участник да има еквивалетно право. За доказване на това обстоятелство се предтсавя копие от удостоверението за регистрация и валиден талон , съгласно ПРВВЦПРС.Чуждестранни участници представят декларация или удостоверени за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националните им закони. 7. Участниците трябва да притежават следните валидни сертфикати: ISO 9001:2008 или еквивалентен; ISO 14001:2004 или еквивалентен; SA8000:2007 за Социална отговорност или еквивалентен, с обхват на сертификатите отговаряща на предмета на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложена цена ; тежест: 50
Показател: Техническо предложение; тежест: 40
Показател: Срок за изпълнение ; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в РОП/ДВ 527256 от 01.03.2013 г.
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11.06.2013 г. Час: 16:30
Платими документи

ДА
Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересуваните лица могат да закупят копия от документацията за участие в деловодството на Община Асеновград на адрес: гр. Асеновград, пл. „Акад. Николай Хайтов” № 9, всеки работен ден между 8:30 ч. и 16:30 ч., срещу заплащане в касата на общината. Пълен достъп до документацията ще има на адрес на Възложителя: www.assenovgrad.com
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.06.2013 г. Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български
IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90
IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.06.2013 г. Час: 10:30
Място

Сградата на община Асеновград, гр. Асеновград, пл."Акад.Николай Хайтов" №9, зала 305
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да прсъстват представители на участниците, на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ
VI.3) Допълнителна информация

Възложителите могат да приложат предвидените в ЗОП опростени правила, когато обществените поръчки по чл.3, ал.1 имат стойности без ДДС за строителство по-високи от 264 000.00лева до 2 640 000лева. Документацията за участие може да се намери на адрес: www.assenovgrad.com, Раздел Обяви,търгове,конкурси.
VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: [email protected], Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: https://www.cpc.bg.
VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно гл. XI от ЗОП.
VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: [email protected], Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: https://www.cpc.bg.
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.05.2013 г.


ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Основен ремонт на улична пътна мрежа в град Асеновград
1) Кратко описание

Обекта на поръчката включва следните улици: - ОР на ул. “Апостол войвода”, кв. Г.Воден - Асфалтиране на ул. “Безименна”, кв.Д.Воден - Асфалтиране на ул. “К.Балтов”, Асеновград - Асфалтиране и изграждане канализация на ул.”К.Пенев”, кв. Д.Воден - Асфалтиране на ул. “6-ти септемвври”, кв. Д.Воден - Асфалтиране на ул. “Хр. Анастасов”, кв. Д.Воден - ОР задблоково пространство на бл. 10, вх. Г , кв. Изток - ОР ул. “Родолюбие”- І етап - ОР ул.”Оряховска” - Изграждане на ул. “Искра” – І етап
2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45233140, 45233120

Описание:
Строителни и монтажни работи
Пътни работи
Строителни и монтажни работи на пътища

3) Количество или обем

Количествата и видовете строително монтажни работи са съгласно количествените сметки, неразделна част от документацията за участие.
Прогнозна стойност, без ДДС
363708 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 6

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Основен ремонт на улична пътна мрежа в населените места в Община Асеновград и благоустрояване/с изключение на гр. Асеновград/
1) Кратко описание

Обекта на поръчката включва следните улици: - ОР – баластриране на ул. “Христо Ботев”, с.Златовръх - Баластриране пътя към гробищен парк с. Златовръх - Отводняване на ул. “Рила”, с.Боянци - Асфалтиране на ул. “Детелина”, П.Евтимово - ОР на ул. “Здравец”, с. Долнослав - Асфалтиране на ул.“Хан Аспарух” от ул.“Тракия” до ул.“Хр.Смирненски”, с.Червен - Асфалтиране на част от ул. “Люти Дол”, с. Нар. Бани - Асфалтиране на ул.”Мизия” от ул. “Калоян” до ул. “Горнославска”, с. Тополово - Благоустрояване на ул. “Св. Петка”, с.Мулдава - Асфалтиране на общински път PDV 3016/ІІ-86, Асеновград-Бачково/Лясково - І етап - Ремонт тротоарна настилка па ул. “Чая”и ул. “Освобождение”, с. Козаново - Ремонт открит отводнителен канал с. Конуш - Заустване на канализация с.Тополово
2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45233120, 45233140, 45232000

Описание:
Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на пътища
Пътни работи
Спомагателни съоръжения към преносните и разпределителните тръбопроводи

3) Количество или обем

Количествата и видовете строително монтажни работи са съгласно количествените сметки, неразделна част от документацията за участие.
Прогнозна стойност, без ДДС
618192 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 6

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Текущ ремонт на улична пътна мрежа и гробищен парк в град Асеновград
1) Кратко описание

Обекта на поръчката включва следните улици: - Текущ ремонт настилка пред блок 5/5, кв. Запад, Асеновград - Текущ ремонт на ул. “Сини връх”, Асеновград - Текущ ремонт на ул.”Светлина”, кв. Г.Воден - Текущ ремонт ул. “Марица” /околоблоково простронство/ - Текущ ремонт ул. “П.Яворов” - Текущ ремонт ул. “Стоян Джамсъзов” - Текущ ремонт ул. “Захария” – изток - Текущ ремонт кръстовище ул “В.Петлешков” и ул.“Крали Марко” - Баластриране на нови гробни алеи в гробищен парк на ул.”Миньор”, Асеновград - Текущ ремонт на улици от републиканската пътна мрежа - целеви средства в размер до отпуснатите средства от ИАП.
2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45233140, 45233120

Описание:
Строителни и монтажни работи
Пътни работи
Строителни и монтажни работи на пътища

3) Количество или обем

Количествата и видовете строително монтажни работи са съгласно количествените сметки, неразделна част от документацията за участие.
Прогнозна стойност, без ДДС
145068 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 6

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Текущ ремонт на улична пътна мрежа в населени места на територията на Община Асеновград /с изключение на гр. Асеновград/
1) Кратко описание

Обекта на поръчката включва следните обекти: - Текущ ремонт на ул. “Марица”и част от ул.“Средна гора”, с.Боянци - Текущ ремонт настилка по ул. “Свобода”, с.Козаново - Текущ ремонт на ул. “П.Волов” ,с.Тополово - Текущ ремонт настилка ул. “Изгрев”, с.Долнослав - Текущ ремонт на ул. “В.Левски”, с.Конуш
2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45233140, 45233120

Описание:
Строителни и монтажни работи
Пътни работи
Строителни и монтажни работи на пътища

3) Количество или обем

Количествата и видовете строително монтажни работи са съгласно количествените сметки, неразделна част от документацията за участие.
Прогнозна стойност, без ДДС
45000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 6

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Строително-монтажни работи на обекти, съвместно с ВиК
1) Кратко описание

Обекта на поръчката включва следните обекти: - Асфалтиране, тротоари и подмяна на водопроводна част на ул. “Воденска”, Асеновград - Асфалтиране, тротоари и подмяна на водопроводна част на ул. “В.Петлешков”, Асеновград – І етап - Асфалтиране, тротоари и подмяна на вод. част на ул. “Ген. Дандевил”, Асеновград - І етап - Изграждане на път за детска градина в кв. Запад, Асеновград - Заустване на главен колектор на канализацията от кв. “Запад” - Подмяна водопровод с. Стоево-земни работи - Ремонт канализация ул. “Нишана”
2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45233140, 45233120, 45231300

Описание:
Строителни и монтажни работи
Пътни работи
Строителни и монтажни работи на пътища
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация

3) Количество или обем

Количествата и видовете строително монтажни работи са съгласно количествените сметки, неразделна част от документацията за участие.
Прогнозна стойност, без ДДС
585584 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 6


препоръчваме
интересно
албуми
новини
календар
полезни връзки
Сигурност и дискретност Условия за ползване   Начало Принтиране  
За нас Контакти Реклама Референции
  Created by Website.bg