фирми продукти
представяме
работа
 
Абонаментно почистване на административни сгради за нуждите на ТД на НАП - София

11 май 2010 - 10 юни 2010

  Избраният търг/концесия е с изминала крайна дата.

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:
Официално наименование: Национална агенция за приходите, ТД на НАП София
Пощенски код: 1000
Място/места за контакт:
E-mail:: [email protected]; [email protected]
Факс: 02 9862061
Пощенски адрес: ул. "Аксаков" № 21
Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
Град: София
Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
На вниманието на:: Емил Минчев; Биляна Пешева
Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
Адрес на възложителя
Телефон: 02 98593810; 02 98593766
Адрес на профила на купувача: www.nap.bg
Страна: България
I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: икономически и финансови дейности
Вид на възложителя: министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:
Наименование: Услуги по почистване на сгради, без жилищните – абонаментно почистване на административни сгради за нуждите на ТД на НАП - София
ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите

(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)
Код NUTS: BG411
Място на изпълнение: София
Тип доставки
Тип строителство
Категория услуга: 14
Обект на поръчката: Услуги
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща
Предназначение: Обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)
Рамково споразумение
Брой оператора
Обосноваване на рамково споразумение,
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в година/и
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месец/и:
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:
Описание: Услуги по почистване на сгради, без жилищните – абонаментно почистване на административни сгради за нуждите на ТД на НАП - София
ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 90911200: Услуги по почистване на сгради, без жилищните
ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):
Обособени позиции: НЕ
Подаване на оферти
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)

В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Описание: Съгласно документацията за участие
Прогнозна стойност: 400000.00
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Крайна дата
Срок в дни
Начална дата
Срок в месеци: 24
РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):
Описание: Участникът представя документ за участие в процедурата за внесена парична сума или банкова гаранция по банков път при УниКредит Булбанк, клон Батенберг, по IBAN сметка № BG59UNCRIBAN сметка № BG54UNCR96603320296613, банков идентификационен код № UNCRBGSF, в размер на 4000.00 лв. Гаранция за изпълнение - 5 % от стойността на договора без ДДС във вид на парична сума или банкова гаранция, учредена в полза на възложителя.
ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:
Условия: ТД на НАП – София в срок от 60 дни от представяне на фактура за извършената услуга в отдел „БФ”
ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):
Правна форма
ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)

Ако да, описание на особените условия:
Други особени условия: НЕ
Условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:
Изисквания: 1. В случай че участникът е регистриран/пререгистриран по смисъла на Закона за търговския регистър /ЗТР/, представя единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от същия закон. В случай че участникът не е регистриран/пререгистриран по смисъла на Закона за търговския регистър /ЗТР/, представя заверено копие от документ за първоначална регистрация, заверено копие от актуално състояние и заверено копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ; 2. Удостоверение за регистрация по ЗДДС, в случай, че участникът е регистриран. 3. Декларация по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. 4. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 от ЗОП. 5. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП. Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП води до отстраняване на участника от процедурата. Декларациите по чл. 47 от ЗОП следва да бъдат представени по образците, приложени в документацията. 6. Подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители, както и документите необходими за тяхното участие, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1, 3, 4, 5 и 10 от ЗОП. 7. Документ за закупена документация за участие в процедурата – копие. 8. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата под формата на парична сума или банкова гаранция в полза на ТД на НАП - София в оригинал. 9. Проект на договор. Участник, който не представи горепосочените в т. 7 и 9 документи ще бъде отстранен от участие, съгласно чл. 69, ал. 1, т. 3 от ЗОП /като несъответстващо на предварително обявените условия на възложителя/. 10. Ценово предложение в отделен плик с надпис ”Предлагана цена” – по образец. 11. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма
Минимални изисквания: Няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори (с обект, сходен с предмета на настоящата поръчка), изпълнени от него през последните две години /2008 г. – 2009 г./. Към списъка участникът прилага препоръки за добро изпълнение по някой от посочените договори от най-малко пет клиента. Списъкът следва да бъде подписан от участника; 2. Списък, съдържащ информация за брой на персонала, с който участникът предлага да бъде изпълнен обекта на поръчката; 3. Опис и технически характеристики на техниката, с която участникът предлага да осъществява дейностите, включени в обекта на обществената поръчка и разпределението им в сградите; 4. Подробен опис на количеството и видовете препарати и консумативи, с които участникът предлага да се извършва ежедневното почистване в рамките на 1 месец, както и за изброените в т. 2.2 от глава „Пълно описание на обекта на обществената поръчка” допълнителни услуги; 5. Списък, съдържащ имената и задълженията на отговорниците, придружен с разпределение на почистващия персонал по смени и дежурства; 6. Предложение за процедура, по която ще се отсраняват евентуални забележки при изпълнение обекта поръчката; 7. Копие на сертификат за система за управление на качеството ISO 9001:2000 за вътрешно почистване на сгради.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има изпълнени и/или сключени най–малко пет подобни договора, за периода 2008-2009 г. с приложени минимум пет препоръки /референции/ от контрагенти; 2. Към гореспоменатия списък, участниците следва да приложат имената на наетите от тях служители, пряко ангажирани с дейността по изпълнение на обекта на поръчката; 3. Участниците следва да разполагат с технически средства, необходими за качественото и своевременно почистване в посоченото време; 4. Участниците следва да използват единствено почистващи препарати, отговарящи на изискванията за минимизиране на въздействието им над околната среда. За целта следва да представят заверени копия на Сертификат за системи за управление на околната среда на производителя по ISO 14001:2004 или еквивалентен; 5. Участниците следва даразполагат с организационен ресурс с цел осигуряване качественото и своевременното почистване в посоченото време; 6. Участниците следва да предложат процедура, по която ще се отстраняват евентуални забележки при изпълнение на обекта на поръчката с цел осигуряване на качеството на предлаганата услуга; 7. Сертификатът следва да бъде валиден към момента на провеждане на настоящата процедура.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: ДА
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)
Критерий за оценка: Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)
Референтен номер: Решение № 4/30.04.2010 г. на Директора на ТД на НАП София.
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

Ако да,
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
Вид на публикацията: Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в OВ: 2010/S48-070839 от 10/03/2010
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
Платими документи: ДА
Час: 17:30
Цена: 2.50
Условия: Всеки работен ден на адрес: гр. София, ул. "Аксаков" № 21, деловодството на ТД на НАП София - етаж 2, срещу документ за предварително внесена по банков път невъзстановима сума в размер на 2,50 лв. с вкл. ДДС за закупуване на конкурсна документация по сметка: ТД на НАП София, сметка IBAN - BG79UNCR96603120296616, BIC код - UNCRBGSF, Банка- УниКредит Булбанк, клон Батенберг.
Дата: 31/05/2010
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
Час: 17:30
Дата: 10/06/2010
ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)
Брой дни: 90
Дата
Брой месеци
ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
Място: Сградата на ТД на НАП - София, гр. София, ул. "Аксаков" № 21, ет. 7
Време: 10:00
Лица: При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Легитимирането пред комисията на присъстващите лица се осъществява, както следва: - за участниците - лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето /когато участникът е юридическо лице/. В случай, че присъства пълномощник - лична карта и надлежно пълномощно; - за представителите на средствата за масова информация - лична карта и документ, удостоверяващ представителството на лицето за съответната медия; - за представителите на юридическите лица с нестопанска цел - лична карта и документ, удостоверяващ представителната власт на лицето.
Дата: 11/06/2010
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)

Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:
поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ
Проект/програма
VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)
Допълнителна информация: Възложител на обществената поръчка е Националната агенция за приходите. Конкретната процедура е открита от упълномощено лице и за нуждите на съответната ТД и структурните звена (офиси, дирекции), попадащи в обхвата на териториалната и компетентност, както и за Дирекция ОУИ, чиито териториален обхват съвпада с този на съответната ТД. Общата стойност на обществени поръчки за услуги с този обект в рамките на Възложителя НАП е в размер на 455 000,00 лв., което поражда задължението за публикуване. Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 03.05.2010 г. с референтен № 2010-055065.
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
E-mail: [email protected]
Факс: 02 9807315
Пощенски адрес: бул. "Витоша" № 18
Град: София
Интернет адрес: www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Страна: България
Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)
Официално наименование
Пощенски код
Е-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес (URL)
Телефон
Страна
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяванто му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Е-mail: [email protected]
Факс: 02 9807315
Пощенски адрес: бул. "Витоша" № 18
Град: София
Интернет адрес (URL): www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Страна: България
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 04/05/2010
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна


препоръчваме
интересно
албуми
новини
календар
полезни връзки
Сигурност и дискретност Условия за ползване   Начало Принтиране  
За нас Контакти Реклама Референции
  Created by Website.bg