фирми продукти
представяме
работа
 
Статия в световно списание продължава кампанията на ''Теразид'' за популяризиране на българското културно наследство

Статия в световно списание продължава кампанията на Първият брой на популярното списание "National Geographic" за тази година зарадва своите читатели с обширна статия за древната историята и сегашното състояние на античните мозайки от натрошени разноцветни камъчета, разкрити в различни краища на страната ни.

"История с мозайки" е разработена от българския екип на престижното списание с помощта на българският производител на лепила, мазилки и топлоизолационни материали Теразид ЕООД. Публикацията е част от подетата от Теразид кампания за подкрепа и популяризиране на българското културно наследство.

"Като част от кампанията през 2007 година направихме изключителни фотоси на малко познатите, но много интересни антични мозайки в България и искахме те да достигнат до колкото се може повече хора", обяснява инициативата управителят на Теразид ЕООД Росен Станков. Радваме се, че екипът на "National Geographic" се присъедини към благородната кауза, допълва той.

Кампанията "Българско културно наследство” е част от действията на Теразид ЕООД като социалноотговорен български производител. За рекламните си материали, част от кампанията, миналата години дружеството получи специалната награда на Шестия национален конкурс за фирмен календар на изложението Принтком в Пловдив и приз на Рекламаекспо.
Тази година Теразид ЕООД продължава кампанията с темата за автентичните български носии.


22 януари 2008 - Comfort.bg




Няма коментари


ключови думи
Теразид, българското културно наследство, кампания, антични мозайки


още от категорията топлоизолация

препоръчваме
интересно
албуми
новини
календар
полезни връзки
Сигурност и дискретност Условия за ползване   Начало Принтиране  
За нас Контакти Реклама Референции
  Created by Website.bg