фирми продукти
представяме
работа
 
Изграждане на приемно спешно отделение и осигуряване на подстъп за достъп на линейки и инвалидни колички до сградата на СБАЛАГ - Майчин дом ЕАД

19 декември 2012 - 18 януари 2013

  Избраният търг/концесия е с изминала крайна дата.

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"СБАЛАГ - Майчин дом" ЕАД, ул.Здраве №2, За: М.Михайлова, България 1431, София, Тел.: 02 9172499, E-mail: www.maichindom_zop@abv.bg, Факс: 02 9520305
Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.maichindom.com.

Адрес на профила на купувача: www.maichindom.com/bg/tenders.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"СБАЛАГ - Майчин дом" ЕАД, ул.Здраве №2, За: Р.Иванова, България 1431, София, Тел.: 02 9172420
Място/места за контакт: отдел "Деловодство"

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация
Основна дейност на възложителя

Здравеопазване
Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изграждане на приемно спешно отделение и осигуряване на подстъп за достъп на линейки и инвалидни колички до сградата на "СБАЛАГ - Майчин дом" ЕАД
II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Място на изпълнение: сградата на "СБАЛАГ - Майчин дом" ЕАД, гр.София, ул.Здраве №2
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изграждане на приемно спешно отделение и осигуряване на подстъп за достъп на линейки и инвалидни колички до сградата на "СБАЛАГ - Майчин дом" ЕАД
ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:
Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ
ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно приложение Б към обявлението
ІІ.2.2) Опции

НЕ
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

4

РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят банкова гаранция (представя се в оригинал) или парична сума за участие в процедурата, внесена по сметка на “СБАЛАГ-Майчин дом” ЕАД в „Общинска банка“ АД, BIC: SOMBBGSF, IBAN: BG66SOMB91301051258203. Гаранцията следва да е в размер на: 1500 /хиляда и петстотин/ лева за първа обособена позиция; 2000 /две хиляди лева/ за втора обособена позиция. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за добро изпълнение съставлява 3% от стойността на поръчката без включен ДДС. Гаранцията се представя като парична или банкова гаранция, по избор на изпълнителя.
ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща аванс в размер на 20% от стойността на оферираната цена за изпълнение на обществената поръчка по съответната обособена позиция /в цената не се включват оферираните 15% непредвидени разходи/. Заплащането се извършва в 10-дневен срок от предаване на строителната площадка. Междинни плащания се извършват в 5-дневен срок от приемане на извършената работа и представяне на фактура от Изпълнителя. Плащанията се извършват на базата на действително изпълнената и приета с междинен приемателно-предавателен протокол работа през съответния период, като от получената стойност се приспада съответна част от аванса. Междинните плащания се реализират до достигане на общо 80% от цената за изпълнение на поръчката. Окончателното плащане се реализира в срок до 20 дни от цялостното приемане на обекта. В случай че са налице извършени скрити/непредвидени строително-ремонтни дейности, същите се отразяват в междинните протоколи или в крайния акт /в зависимост от периода, в който са извършени дейностите/, като заплащането става при условията на междинното или окончателно плащане.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик №1 с надпис “ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР”, в който се поставят: - Списък на документите съдържащи се в офертата – подписан и подпечатан от участника. - Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. При участници обединения – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения – еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата в която са установени - в официален превод на български език. В случай, че участникът не е регистриран в търговския регистър на Агенцията по вписванията, то той трябва да представи удостоверение за актуално състояние и копие от картата за идентификация в регистър БУЛСТАТ /копие заверено от участника/ - Документ за регистрация по реда на Закона за данък върху добавената стойност (ако кандидатът е регистриран по ЗДДС) - Документ за внесена гаранция за участие в процедурата - Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл.50 от ЗОП посочени в т.ІІІ.2.2 от обявлението и в документацията за участие - Доказателства за технически възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени в т.ІІІ.2.3. от обявлението и в документацията за участие. - Декларация по чл. 47, ал. 1, т.1, ал.2, т.2 и ал.5, т.1 от ЗОП - Декларация по чл.47, ал.1, т.2 и т.3 и ал.2, т.1, т.3 и 4 и ал.5, т.2 от ЗОП - Декларация по чл.4, ал.7 и по чл.6, ал.5, т.3 от ЗМИП - Декларация за спазване на минималната цена на труда (по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП) - Декларация за оглед на обекта, предмет на поръчката и запознаване с инвестиционния проект - Декларация по образец №9 за приемане на условията в проекта на договор - Документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда офертата в случай, че това не е законният представител на участника. - Документ за закупена документация за участие - Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, както и декларация за съгласие за всеки един от подизпълнителите Плик №2 с надпис „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА”, в който се поставят: - Техническа оферта за изпълнение на поръчката - Организационен план за изпълнение на поръчката - Списък на предложените от участника материали и оборудване, които ще бъдат вложени при изпълнение предмета на поръчката, както и каталози за видовете и цветове за посочените от Възложителя материали. Плик №3 с надпис „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА”, който съдържа единствено ценовото предложение за изпълнение на поръчката
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копия от годишен счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите на участника за 2011г. Те трябва да бъдат заверени от независим финансов одитор, когато това се изисква от Закона за счетоводството.
Минимални изисквания: Участникът следва да е реализирал през последната отчетна година /2011г/ оборот от сходна с предмета на поръчката дейност, не по малък от: - за участниците по първа обособена позиция – 300 000лв; - за участниците по втора обособена позиция – 400 000лв;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - Удостоверение за регистрация в Камарата на строителите /към удостоверението следва да бъде приложено и копие на Талон за актуална регистрация в Централния професионален регистър на строителя/ или друг професионален регистър на държавата в която участникът е установен – копие заверено с подпис и печат на участника. При подписване на договор с избрания за изпълнител участник представянето на удостоверение за регистрация в Камарата на строителите е задължително. Участника следва да има категория, даваща му право да извършва строително-ремонтните работи предмет на настоящата поръчка. - .Застраховка професионална отговорност на строителя съгласно чл.171 от Закона за устройство на територията – копие заверено с подпис и печат; - Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти - тези препоръки трябва да посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания (съгласно чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП). - Декларация за налична техника и оборудване и описание (ако участника използва ресурси на други физически или юридически лица, то трябва да докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси, за навременно и качествено изпълнение на обекта на поръчката). - Списък на ръководните служители и на лицата, който ще отговаря за качественото изпълнение на поръчката с посочване на образование и професионална квалификация на персонала в сферата на строителството, придружен от дипломи, сертификати за успешно преминати квалификационни курсове и други; - Валиден сертификат за внедрена система ISO 9001:2008 за контрол на качеството и услугите при строителство и ремонт на сгради и съоръжения или еквивалентен – копие заверено с подпис и печат на участника. - Валиден сертификат за внедрена система ISO 14001:2004 за контрол аспектите на околната среда свързани със строителство и ремонт на сгради и съоръжения или еквивалентен – копие заверено с подпис и печат на участника. - Валиден сертификат ОНSAS 18001:2007 за контрол на здравето и безопасноста при извършване на строителство и ремонт на сгради и съоръжения или еквивалентен – копие заверено с подпис и печат на участника.
Минимални изисквания: наличие на изисканите сертификати или еквивалентни на тях
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложена цена; тежест: 80
Показател: Организационен план; тежест: 15
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 5

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в РОП/ДВ 472578 от 29.02.2012 г.
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08.01.2013 г. Час: 15:00
Платими документи

ДА
Цена: 20.4 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие се получава в сградата на "СБАЛАГ - Майчин дом" ЕАД, гр.София, ул.Здраве №2 в отдел "Обществени поръчки" срещу представен платежен документ за закупена документация по процедурата. Заплащането на документацията се извършва по банкова сметка на Възложителя в "Общинска банка" АД , BIC: SOMBBGSF, IBAN: BG23SOMB91301051258201
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.01.2013 г. Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български
IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120
IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.01.2013 г. Час: 11:00
Място

сградата на "СБАЛАГ - Майчин дом" ЕАД, гр.София, ул.Здраве №2
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

лицата съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ
VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ
VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: https://www.cpc.bg.
VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП
VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.12.2012 г.


ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Извършване на строително-ремонтни работи на първи етаж във високата част на сградата, сектор В и част от сектор Г
1) Кратко описание

Извършване на строително-ремонтни работи на първи етаж във високата част на сградата, сектор В и част от сектор Г съгласно изготвен инвестиционен проект на фаза работен
2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:
Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

видовете строително ремонтни работи и количествата са посочени в количествена сметка към документацията за участие
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Изграждане на нов подход към приемно спешно отделение на "СБАЛАГ - Майчин дом" ЕАД от ул.Здраве, включващ нови алеи, паркинги, рампа и входна площадка за линейки и козирка.
1) Кратко описание

Изграждане на нов подход към приемно спешно отделение на "СБАЛАГ - Майчин дом" ЕАД от ул.Здраве, включващ нови алеи, паркинги, рампа и входна площадка за линейки и козирка
2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:
Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

видовете строително ремонтни работи и количествата са посочени в количествена сметка към документацията за участие
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 120


препоръчваме
интересно
албуми
новини
календар
полезни връзки
Сигурност и дискретност Условия за ползване   Начало Принтиране  
За нас Контакти Реклама Референции
  Created by Website.bg