Пролетният панаир в Пловдив ще е насочен към бизнеса
През тази година Международният панаир в Пловдив ще промени концепцията на пролетното издание на изложението, съобщиха организаторите на форума. За първи път то ще бъде насочено към професионалната публика, а не към крайните потребители, и ще мине под мотото "Бизнесът среща бизнеса".
От икономическото министерство, което управлява държавния дял в панаира, съобщиха, че "големите панаири в Европа също са ориентирани към специализирана публика, което е начин да се осигури по-добро представяне на стоките и услугите за масова употреба, както и на машините и технологиите за тяхното производство". От управата на панаира пък допълниха, че идеята им е била "подсказана" от традиционните участници на изложението.
В пролетния панаир, който ще бъде открит официално днес, ще се представят 291 фирми от 23 държави. Полша, Унгария и Индонезия пък ще имат официални участия. По данни на панаира намалението на изложителите е около 30% спрямо миналата година заради кризата.
През тази година в Пловдив ще бъдат изложени изделия, машини и технологии от хранителната промишленост, строителството, обзавеждането, текстилния и козметичния сектор. В рамките на изложението през тази година за първи път ще се проведе форум за недвижими имоти и кръгла маса за общата селскостопанска политика на ЕС.
Традиционно ще бъде проведена и изложбата на общините, които ще представят мерките си за привличане на инвестиции.
Пролетният панаир в Пловдив ще продължи до 16 май.