фирми продукти
представяме
работа
 
Пролетният панаир в Пловдив ще е насочен към бизнеса

Пролетният панаир в Пловдив ще е насочен към бизнесаПрез тази година Международният панаир в Пловдив ще промени концепцията на пролетното издание на изложението, съобщиха организаторите на форума. За първи път то ще бъде насочено към професионалната публика, а не към крайните потребители, и ще мине под мотото "Бизнесът среща бизнеса".

От икономическото министерство, което управлява държавния дял в панаира, съобщиха, че "големите панаири в Европа също са ориентирани към специализирана публика, което е начин да се осигури по-добро представяне на стоките и услугите за масова употреба, както и на машините и технологиите за тяхното производство". От управата на панаира пък допълниха, че идеята им е била "подсказана" от традиционните участници на изложението.

В пролетния панаир, който ще бъде открит официално днес, ще се представят 291 фирми от 23 държави. Полша, Унгария и Индонезия пък ще имат официални участия. По данни на панаира намалението на изложителите е около 30% спрямо миналата година заради кризата.

През тази година в Пловдив ще бъдат изложени изделия, машини и технологии от хранителната промишленост, строителството, обзавеждането, текстилния и козметичния сектор. В рамките на изложението през тази година за първи път ще се проведе форум за недвижими имоти и кръгла маса за общата селскостопанска политика на ЕС.

Традиционно ще бъде проведена и изложбата на общините, които ще представят мерките си за привличане на инвестиции.

Пролетният панаир в Пловдив ще продължи до 16 май.


11 май 2010 - в. Дневник

Добави коментар


Няма коментари


ключови думи
изложение, строителство, обзавеждане, недвижими имоти


още от категорията машини, оборудване, инструменти

препоръчваме
интересно
албуми
новини
календар
полезни връзки
Сигурност и дискретност Условия за ползване   Начало Принтиране  
За нас Контакти Реклама Референции
  Created by Website.bg