фирми продукти
представяме
работа
 
Веригата за техника ''Домо'' ще разширява мрежата си у нас

Веригата за техника

Румънската верига за електроуреди, техника и домашни потреби "Домо" ще инвестира общо 6 млн. евро в разширяване на мрежата си в България и Румъния. Планирано е една шеста от бюджета да бъде вложена в магазините в България, а останалите са за румънския пазар.

Компанията предвижда през тази година да отвори поне седем обекта в България. Така общият брой на магазините й у нас ще достигне 14. "Домо" ще запази досегашния формат на работа и ще отваря обектите си в рамките на германската верига за бързооборотни стоки "Кауфланд". В момента компанията има магазини в София, Пловдив, Хасково, Ямбол, Сливен, Русе и Варна. За тази година целевите пазари са Видин, Плевен, Добрич, Бургас, Благоевград, Велико Търново, Стара Загора, като компанията планира да отвори и по още един магазин в София, Русе и Варна. Досега инвестициите на румънската верига, която стъпи на българския пазар през миналата година, са около 1 млн. евро. "Домо България" разполага у нас с обща търговска площ 3500 кв.м и с около 100 служители.

Веригата "Домо" работи на пазара в Румъния вече над 10 години. Тя заема второ място по оборот сред останалите румънски вериги за продажба на електроуреди и има 112 магазина в 70 града. Общата площ, на която се разполагат магазините й, е от около 45 хил. кв.м. За компанията работят 1200 служители. Дружеството планира през тази година да отвори нови 17 магазина в Румъния, съобщават още от компанията.

Румънската верига е отчела оборот в размер на 101 млн. евро за 2004 г. За миналата 2005 г. той е нараснал да 120 млн. евро, а според предварителните изчисления се очакваше през 2006 г. продажбите на "Домо" да достигнат 160 млн. евро. По данни на дружеството през миналата година продажбите му заемат пазарен дял от 17 на сто, като плановете са той да нарасне с един процент през тази година.

Румънската компания е създадена през 1994 г. и започва дейността си като вносител на някои известни марки за техника - "Зануси", "Бош", "Електролукс", "Сименс". През 1997 г. е създадена и марката "Домо". Преди две години румънската верига поставя началото на сътрудничеството си с "Кауфланд", а стратегическата цел е общият брой на магазините й в България да достигне 20.


13 февруари 2007 - Dnevnik.bg




Няма коментари


ключови думи
Domo, домо, електроуреди, техника, домашни потреби, кауфланд


още от категорията магазини

препоръчваме
интересно
албуми
новини
календар
полезни връзки
Сигурност и дискретност Условия за ползване   Начало Принтиране  
За нас Контакти Реклама Референции
  Created by Website.bg