фирми продукти
представяме
работа
 
Реконструкция по съществуващо положение на бул. Братя Бъкстон в участъка от бул. Тодор Каблешков до СОП, включително обръщалото при последната спирка на тролейбусна линия № 2.

25 април 2012 - 14 май 2012

  Избраният търг/концесия е с изминала крайна дата.

Раздел ІІІ. ПЪЛНО ОПИСАНИЕ НА ОБЕКТА НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

1. Предмет на настоящата обществена поръчка е „Реконструкция по съществуващо положение на бул. „Братя Бъкстон” в участъка от бул. „Тодор Каблешков” до СОП, включително обръщалото при последната спирка на тролейбусна линия № 2”.

2. Описание на предмета на обществената поръчка:
Предвидена е реконструкция на пътното платно и тротоарите, както и подмяна на паважа с асфалтобетонова настилка, изграждане на велоалея и обновяване на съществуващите зелени площи, включително тролейбусното обръщало.
В обхвата на тролейбусното обръщало е предвидено фрезоване и преасфалтиране на настилката и изграждане на тротоари. При кръстовището с Околовръстен път е предвидено фрезоване и преасфалтиране на гърловината при бул. „Братя Бъкстон“ и изграждане на тротоар при югоизточната му страна. СМР по Околовръстен път не се предвиждат.

Дължината на работният участък е 1390 м по бул. „Братя Бъкстон” от бул. „Тодор Каблешков” до Околовръстен път София.
Габаритът на булеварда в работния участък се запазва по съществуващо положение. Широчината на пътното платно е 9.00 м. Зелените площи са с ширина 1.50 м и са разположени на отделни места по булеварда, от страната на бордюрите.
Двете велоалеи са еднопосочни с ширина 1,50 м от двете страни на пътното платно. Тротоарите са с ширина 1,50 м.
Предвидени са уширения за спирките на градски транспорт и джобове за контейнерите за битови отпадъци. При пешеходните пресичания и входовете към прилежащи имоти са предвидени понижения на бордюрите, а за всички кръстовища - тактилни ленти.
Наклонът на настилката на платната за движение е 2,5 % към бордюрите, а на тротоарите и велоалеята - 2 % към пътното платно.
По цялата дължина на булеварда от двете страни до бордюрите е предвидена ивица от паваж върху циментова основа с напречен наклон 4 % към бордюрите. Настилката в уширенията за колите на градски транспорт и джобовете за контейнерите е паважна с наклон към пътното платно.
Предвидени са повдигания на пешеходни пътеки при кръстовищата.

Конструкцията на настилката на пътното платно е оразмерена за много тежко движение с обща дебелина 73 см:
4 см плътен асфалтобетон с полимермодифицирани смеси, Е=1200 MPa;
4 см неплътен асфалтобетон, Е=1000 MPa;
20 см битумизиран трошен камък, Е=800 MPa;
45 см трошен камък, Е=300 MPa.

Тротоарната настилка е оразмерена за колесно натоварване 2 t, със следната конструкция:
- 5 см пясъчен асфалтобетон Е=1200 МРа;
- 30 см трошен камък Е=300 MPa.

Предвижда се повдигане на пешеходни пътеки.

Настилката на велоалеята е оразмерена за колесно натоварване 2 t, със следната конструкция:
5 см червен пясъчен асфалтобетон Е=1200 МРа, по рецепта на Изпълнителя, с представен протокол от изпитване на асфалтовата смес от акредитирана лаборатория;
30 см трошен камък Е=300 MPa.

Настилката на велоалеята е отделена от тротоара и зелената площ с две водещи бетонови ивици 25/10/50 см.

Обхватът на проекта включва кръстовището с бул. “Тодор Каблешков”, където също е предвидена подмяна на паважа с асфалтобетонова настилка. Привързването към съществуващите нива на настилката по бул. „Т. Каблешков“ е решено с вертикална планировка.

По цялата дължина на булеварда ще се монтират антипаркингови елементи.

Предвидена е реконструкция на уличното осветление. Съществуващото улично осветление изцяло ще се демонтира. Новото решение е едностранно в западния тротоар върху стълбовете на контактно-кабелната мрежа. По-голяма част от стълбовете на контактно-кабелната ще се запазят, а новите, които са предвидени по проекта за ККМ, са стоманотръбни тип ТС-К-ТЕ-Е 273-219-168.3-7,5м, TC–К–ТЕ–Е 406.4–323.9–219/ 7,5м и TC–К–ТЕ–Е 406.4–323.9–219/10м.
Върху съществуващите, които се запазват и новите стълбове да се монтират нови стоманотръбни конзоли.
Поради наличието на наситена инженерна инфраструктура в западният тротоар, използването на съществуващата тръбна мрежа е наложително с цел запазване на съществуващите съоръжения. Използването на съществуващата тръбна мрежа да става след като й се извърши ревизия с цел установяване проходимостта й. Нова тръбна мрежа да се изгражда на местата, където се слагат нови стълбове, в обръщалото и ако се наложи в участъците, в които се установи непроходимост. Същата да се изгражда в трасето на съществуващата така, че да не се засегнат съществуващи съоръжения от наличната инженерна инфраструктура.

Предвидена е реконструкция на тролейбусната контактна мрежа.
Проектът третира реконструкцията на тролейбусната контактна мрежа във връзка с ремонта на ВиК мрежата по бул.”Братя Бъкстон” и изграждането на велоалеи.
По настоящият проект се изправят нови 18 броя стълбове на местата, посочени на чертеж № 2, лист 1 и лист 2. Новите стълбове са стоманени, тръбни по тип и натоварване съгласно изискванията на контактната мрежа.
Местата на новите стълбове са показани на чертеж № 2 и се изправят след съгласуване с фирмите, стопанисващи подземните съоръжения, с цел предотвратяване пробиви при изкопни работи на съществуващите подземни комуникации.
Стълбовете да се доставят произведени по изискванията на ОН 1468902-77 „Стълбове тръбни стоманени” и съответните стандарти, като стълбове тип ТС-К-ІІ-377-299/219 се доставят без отвори за тежести.
Контактната мрежа е проста, компенсирана. Не се променя захранването и секционирането на мрежата.
Изправянето на стълбовете и преустройството на контактната мрежа се извършва в последователност, определена от организацията на изпълнение на обекта.

Предвижда се реконструкция на съществуващи кабели Ср.Н 10 кV, НН 1 кV и нова тръбна РVС мрежа.

В част „Ландшафна архитектура”, при новото композиционно решение се запазва идеята за зелена разделителна ивица между уличното платно и тротоара (на места между платно и велоалея). Ширината й е леко намалена, поради изграждането на велоалея. Предвижда се едноредово засаждане на жив плет от Ligustrum vulgare в центъра на разделителната ивица, който да служи като предпазен парапет за пешеходците и да не позволява излизане на платното на други места освен определените за това изходи.
Новопроектираните алейни насаждения се разполагат в широките зелени площи от източната страна на бул. ”Братя Бъкстон”, в зоните, които са предвидени по регулация за озеленяване и са свободни от инфраструктурни съоръжения.
Дендрологичният проект предвижда засаждане на 33 нови дървета. Ако по време на строителството (при изрязване на сухите клони) се установи, че състоянието на дадено дърво изисква то да бъде отстранено, е необходимо да се увеличи броя на дърветата за компенсиране.

В част „Конструктивна: Укрепване на съществуващата тт.мрежа. Ракордиране на шахти” - ракордирането се налага поради новите проектни коти при понижаване на нивото на бордюрите с цел създаване на достъпна околна среда /с 5 до 15 см/, в местата на пешеходните пътеки в кръстовищата.
Укрепването на съществуващата т.т. мрежа става със стоманобетонови панели, покриващи кабелните пакети.




ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ

3. При изпълнение на СМР следва да се спазват следните технически спецификации:
3.1. Изискванията на действащото законодателство.
3.2. СМР трябва да се изпълнят в съответствие с Обяснителните записки по всички части към инвестиционният проект на обекта (Приложение № 1) и Количествена сметка /КС/, представляваща Приложение № 2 към настоящата документация за обект: „Реконструкция по съществуващо положение на бул. „Братя Бъкстон” в участъка от бул. „Тодор Каблешков” до СОП, включително обръщалото при последната спирка на тролейбусна линия № 2”
3.3. Всички строителни материали (продукти), които се влагат в строежа, трябва да са с оценено съответствие съгласно Наредба за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти, приета с ПМС № 325 от 06.12.2006г. и/или да се посочат номерата на действащите стандарти с технически изисквания към продуктите – БДС; БДС EN, които въвеждат международни или европейски стандарти; БДС EN, които въвеждат хармонизирани европейски стандарти; Българско техническо одобрение и Европейско техническо одобрение. Всички строителни продукти трябва да са придружени с „Декларация за съответствие”.

Раздел V. ИЗИСКВАНИЯ И Доказателства за икономическото и финансовото състояние и за техническите възможности и/или квалификация на участниците в оБществената поръчка

4. Икономическо и финансово състояние.
4.1. Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за икономическо и финансово състояние:
4.1.1. реализирани приходи от договори за изпълнение на строително - монтажни работи в пътното строителство (изграждане, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация) за 2009, 2010 и 2011 г. минимум от 5 000 000 (пет милиона) лева общо за трите години.
4.1.2. да има валидна застраховка „професионална отговорност” като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи II категория.
4.2. За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят следните документи:
4.2.1. заверено копие от отчетите за приходите и разходи и балансите за 2009, 2010 и 2011 г.
4.2.2. справка по Образец № 8 за оборота от договори за изпълнени строително - монтажни работи в пътното строителство (изграждане, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация) за 2009, 2010 и 2011 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
4.2.3. копие на справките за приходите и разходите по видове и икономически дейности част от отчета за приходи и разходи за 2009, 2010 и 2011г.
4.2.4. копие от застраховка „Професионална отговорност” като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи II категория.
5. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи по т. 4.2, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. При констатиране от страна на участника, че не може да докаже икономическото и финансовото си състояние с изброените в т. 4.2 документи, той следва да отправи запитване
до възложителя, в което да посочи документите, с които разполага. Запитването и отговорът се извършват по реда на Раздел IХ.6.
6. Технически възможности и квалификация.
6.1. Участник в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация:
6.1.1. опит в извършването на строително - монтажни работи на пътни обекти в условията на интензивно градско движение, изпълнени през последните 5 години (2007, 2008, 2009, 2010 и 2011 г.).
6.1.2. квалификация на лицата, които ще изпълняват строителството на обекта:
Ръководителят на обекта да е строителен инженер със степен магистър, със специалност „Пътно строителство” и да има стаж по специалността не по-малко от 10 г. Участниците задължително включват в екипа си освен това минимум един строителен инженер със степен магистър със специалност „Пътно строителство” , един електроинженер – магистър, един инженер – геодезист магистър по „Геодезия”, един инженер със степен магистър със специалност “Oзеленяване” или ландшафтен архитект, един строителен инженер – отговорник по качеството и един инженер – координатор по безопасен труд. За отговорника по качеството и координатора по безопасен труд е допустимо съвместяване на две позиции.
6.1.3. да е вписън в Централния регистър на Камарата на строителите за строежи втора група (строежи от транспортната инфраструктура), втора категория
6.1.4. наличие на акредитирана лаборатория за изпитване и контрол на качеството или договор с такава лаборатория.
6.1.5. Участникът да е внедрил система за управление на качеството ЕN ISO 9001:2008г., в обхвата на който е включено строително-монтажни работи.
6.1.6. Участникът да има внедрена система за управление по отношение на околната среда EN ISO 14001:2004.
6.1.7. Участникът да има внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007.
6.1.8 Участникът да има внедрена система за социална отговорност на предприятията SA 8000:1997 или еквивалент.
6.2. За доказване на технически възможности и квалификация участниците представят:
6.2.1. За доказване на опита – списък съгласно Образец № 9 с не по-малко от 5 договора за извършени строително – монтажни работи на пътни обекти в условията на интензивно градско движение, изпълнени през последните 5 години (2007, 2008, 2009, 2010г. и 2011 г.). Не по – малко от 3 от обектите от горния списък следва да са комплексни и да включват едновременно част «Пътна» и част «Електро». За посочените в списъка обекти следва да се приложат референции от Възложителите, с посочена стойност, дата и място на строителството, както и дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания.
6.2.2. за доказване на квалификацията на лицата, които ще изпълняват строителството - списък на лицата от екипа, които ще изпълняват поръчката по Образец №10, автобиографии на членовете на екипа, копия от дипломи за придобита професионална квалификация; За отговорника по качеството и за координатора по безопасен труд да се приложат съответните доказателствени документи за квалификация. Да се приложи доказателство за ангажираността на съответния специалист за изпълнение на обществената поръчка ( копие от трудова книжка, справка НАП, граждански договор, декларация за съгласие и др.)
6.2.3. за доказване на вписването в Централния регистър на Камарата на строителите – удостоверение за вписване в Централния регистър на Камарата на строителите за строежи втора група (строежи от транспортната инфраструктура) втора категория.
6.2.4. документ за собственост на акредитирана лаборатория за изпитване и контрол на качеството или догововор с такава лаборатория.
6.2.5. Копие на валиден сертификат за управление на качеството EN ISO 9001:2008г., в обхвата на който е включено строително-монтажни работи.
6.2.6. Копие на валиден сертификат за управление по отношение на околната среда EN ISO 14001:2004г.
6.2.7. Копие на валиден сертификат за управление на здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007
6.2.8. Копие на валиден сертификат за социална отговорност на предприятията SA 8000:1997 или еквивалент.
6.3. Декларациите и списъците по т. 4.2.2 и т.6.2 се подписват от законен представител на участника или от лице, изрично упълномощено от законния представител с нотариално заверено пълномощно.
7. Участникът може да представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава – членка на Европейския съюз. В този случай участникът няма да бъде отстранен от процедура по възлагане за обществена поръчка на основание, че не е представил някой от документите по т. 4.2 и т. 6.2., при условие че обстоятелството се доказва от представеното удостоверение.
8. Участник може да използва ресурсите на едно или повече други физически или юридически лица (трето лице) при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.
8.1. Условията по т. 8 се прилагат и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица;
9. Комисията ще приеме, че участникът ще има на разположение ресурсите на трето лице, ако представи договори или други документи, допустими от законодателството на държавата по тяхното местосключване, от които по безусловен начин може да бъде установено, че представените документи са с обвързваща сила за срока на изпълнение на договора.
9а. Участник не може да се позове на подизпълнители и трети лица за изпълнение на квалификационните критерии по т. 4.1 и т.6.2.1.


препоръчваме
интересно
албуми
новини
календар
полезни връзки
Сигурност и дискретност Условия за ползване   Начало Принтиране  
За нас Контакти Реклама Референции
  Created by Website.bg