фирми продукти
представяме
работа
 
До няколко седмици започват да копаят тунела под Шипка

До няколко седмици започват да копаят тунела под ШипкаПодходът към бъдещия тунел е почти готов, като до няколко седмици започва реалното изкопаване на тунела под Шипка. Това съобщи вчера министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова, която инспектира строителството на обхода на Габрово при посещението си в града.

"Голяма част от оставащите за довършване работи по обходния път на Габрово са изпълнени. За изпълнение остава последната, трета фаза, за терен по трасето на която все още има обжалване и не може да бъде издадено разрешение за строеж. По тази причина частта от моста при Чехльовци е недовършена и там не можем да работим", каза още Павлова. Регионалният министър обясни, че това е поредното обжалване, което спира проекта. "Необходимо е да се изчака финалът на процедурата, за да може да се издаде разрешение за строеж. Надявам се и там в скоро време да бъде даден фронт за работа", допълни тя. "Очаквам, след издаване на последното разрешение за строеж, през лятото на следващата година да бъде изцяло завършен обходът със съоръженията по него", заяви министърът.

В отговор на въпрос Лиляна Павлова информира, че работата по големия тунел под връх Шипка може да започне след като бъде намерено финансиране за него, тъй като стойността му се оценява на 350 млн. лв. "Не разполагаме с европейски средства и затова проучваме други възможности", каза тя и обясни, че като такива трябва да бъдат анализирани публично-частното партньорство и преминаването към тол системата, процедурата за която в момента също се обжалва. Когато тя се въведе и преминем към по-справедлив начин за заплащане, ще разполагаме с повече постъпления в бюджета, ще можем да ремонтираме повече пътища и да заделяме по малко пари за ново строителство, подчерта министърът.


6 юли 2016 - Монитор

Добави коментар


12 юли 2016 15:42 | Тунелът под Шипка
От: Осведомен реалист
Липсва финансиране и ще има публично-частно партньорство, т. е концесия по новия проектозакон. Тя може да е 99 или дори повече години, за да може концесионерът да си "възвърне" направените инвестиции. Казано на прост български - ще ни скубят докато сме живи. И нашите деца и внуци ще плащат, а за държавата, естествено нищо. Това е по новият закон.
1 ]
1 резултат в 1 страница


ключови думи
пътно строителство, инфраструктурни проекти, пътни проекти, пътни съоръжения, подземни съоръжения


още от категорията пътно строителство

препоръчваме
интересно
албуми
новини
календар
полезни връзки
Сигурност и дискретност Условия за ползване   Начало Принтиране  
За нас Контакти Реклама Референции
  Created by Website.bg