фирми продукти
представяме
работа
 
Германската верига 'Плюс' обмисля присъствие у нас

Германската верига Германската верига за мебели и стоки за дома "Плюс", която е част от групата "Тенгелман", обмисля да стъпи на българския пазар. Информацията потвърди за в. Дневник говорителят на веригата Никол Динтер, която обяви, че в момента компанията проучва българския пазар. Стъпването в страната би било част от стратегията на "Тенгелман" да развива своите подразделения в чужбина и по-конкретно в страните от Източна и Югоизточна Европа.

"Плюс" попада в категорията на т. нар. дискаунт магазини, които наблягат на ниските цени на асортимента си. В момента в България все още няма такава верига за домашни потреби, която да е позиционирана в ниския ценови сегмент.

При обявяване на миналогодишните финансови резултати на "Тенгелман" и неговите подразделения ръководството на компанията обяви, че планира до 2010 г. да отвори 1000 магазина в страните извън Германия, като погледът е насочен към Източна Европа. Новината съобщи германският вестник "Ханделсблат". През ноември миналата година бяха отворени първите магазини на "Плюс" в Румъния, като до 2010 броят на обектите трябва да достигне 120. В момента се работи по новите проекти на веригата и в Гърция. В материала си "Ханделсблат" съобщава, че търговските дискаунт вериги гледат на балканския регион като на "тайното оръжие" и в тази група попадат Румъния, България и Хърватия.

Според анализаторите успешното развитие на "Плюс" е стратегията да предлага ниски цени на продуктите си. Веригата присъства на пазара в седем страни и има общо над 3800 магазина, които правят оборот от 8.6 млрд. евро. За 2005 г. компанията има ръст на продажбите от 3.2 на сто. Въпреки леката стагнация в Германия през миналата година веригата има продажби от 6.2 млрд. евро в страната и ръст от 3.5 на сто, се казва в официалното съобщение на компанията. Само през миналата година "Плюс" е отворила 330 нови обекта в Европа. В момента обектите в чужбина осигуряват 25 на сто от оборота на компанията. Плановете са този дял да се увеличи до 40%.

Основните конкуренти на "Плюс" в европейски мащаб са дискаунт веригите "Лидл" и "Алди".


22 март 2006 - в. Дневник




Няма коментари


ключови думи
верига, мебели, стоки за дома, пазар, компания, магазини, домашни потреби, дискаунт вериги, плюс, лидл, алди


още от категорията магазини

препоръчваме
интересно
албуми
новини
календар
полезни връзки
Сигурност и дискретност Условия за ползване   Начало Принтиране  
За нас Контакти Реклама Референции
  Created by Website.bg